Då var det Jul igen?

Hemma hos familjen Engström julstädas det gör fulla muggar, och jag ligger i min nybäddade säng och lyssnar på Up All Night.

Ikväll ska jag äta middag med min familj, en "andra Advents middag" kan man säga :)
Jahap det här var ju ett roligt inlägg, en fjortis inlägg är roligare att läsa en detta inlägg, så kanske ska köra på lite fjortisstyle i fortsättingen?
- Assow jah funderaw verkliigen på de, MabieBaybie It's funnier to read, Mjauw.. 


Men nej, tror inte riktigt att fjortisstilen är min grej. Håller mig till min gamla vanliga stil:
Matilda-16år-med 50års-kris-skriver-och-lådsas-vara-jätte-gammal.





Bjuder er på lite godis nu, godis till era öron!
Ha en fortsatt trevlig dag, så hörs vi senare :)

Kommentarer
Lia

Kan du göra ett inlägg där du lägger upp alla bilder du ritat och gemförelsebilder, det är så kul att se :)



Blogg: http://liafredeensliv.blogg.se/
2011-12-04 @ 15:05:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback