Frågor & svar - Ang. Jag ritar

Svar: Hej Louise! :) Förstår att du älskar killarna dem är väldigt älskbara, dem är fantastika! :)
Fråga 1 : När jag började rita?
Hm? När jag började rita, svår fråga! Jag har alltid tyckt det varit roligt att vara kreativ, att få göra saker med händerna. Men jag tror det var när jag gick i nian jag verkligen förstod hur kul jag tyckte det var att rita av människor och skugga. Det var då jag gjorde min första skugg ritning av en kvinna som hade bröstcancer. Tyvärr tappade min lärare bort bilden. Grrr...

Frågaa 2: Hur jag lärde mig?
Haha, Jag håller fortfarande på att lära mig. Man lär sig med tiden, man måste ha tålamod och testa sig fram! :)
Och om du verkligen vill något så kan du klara de, man måste bara tro på sig själv! :) I believe in you!

KRAM!





Kommentarer
Denise

Omg har du ritat den där bilden på Harry Styles????

Kan inte du lägga upp den så man får se lite bättre???



Blogg: http://deenissseee.bloggse
2011-12-15 @ 22:00:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback