God morgon!

Fick precis mail ifrån Sony Music, flygbiljetterna är nu bokade!
Mitt liv är så sjukt just nu, sjukt på ett positivt sätt! :)
Det är som om jag inte kan känns olycka längre, jag är lycklig i alla lägen nu. Som igår, det var världens snö/regn kaos här jag bor, alla klagade och verkligen hatade vädret "kul att gå till skolan och bli helt blöt och kallt". Själv gick jag till skolan med världens leende på läpparna och älskade livet även fast mitt hår var genom blött och mina fötter var också genom blötta och kalla, jag är lycklig på riktigt just nu :)

Igår kväll hade jag världens trevligaste kväll med mina brudar. Vi bowlade och sedan drog vi hem till mig och sjöng singstar och dansade som aldrig förr, jag älskar att dansa!
Likadant på bowlingen, om det går dåligt för mig blir jag verkligen förbannad och och vill knappt fortsätta spela. Men inte nu längre, jag kunde skjuta i rännan men jag jag hade ett leende på mina läppar endå. Jag såg tillochmed gladare ut en dem av mina vänner som strikade! :)
Jag lever i min dröm just nu, och jag älskar livet!



- Nu ska jag gå och titta på mobergs kupen med dem här två underbara människorna, Min syster Ida och Mathilda. Vi möter upp Amanda och Fanny där ! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback