on our way back down to earth



Denna tjej är helt fantastik, Hon fick mig att ändra min syn på belibers faktiskt.
" Justin sjunger bra, men jag förstår mig inte på hans fans. Dem är bara för mycket" - Matilda


Ja så brukar det låta. Jag har alltid tyckt att alla "belibers" endast gillat Justin för hans utseende inte för det som man igentligen ska gilla en Idol/Artist för, Hans musik.
Men nu kära vänner efter att sett den här blinda tjejen har jag faktiskt ändrat mig om belibers, hon är helt otrolig! Ryser när hon sjunger. Hon är blind och en stort Justin Bieber fan, för hon älskar hans röst. :)




Antar att jag kommer få en del mordhot när jag säger detta, men tycker faktiskt Jasmin gör Down to earth bättre än Justin! :)
Och om det inte blir mordhot nu, så lär jag bli stryp av Emilia eller lillasyster..

Kära Bielibers, Justin är verkligen en jätte talang men jag kommer aldrig bli en av er, jag kommer aldrig bli en beliber :)




Kommentarer
emilia

hahaah för det första BELIEBERS****

för det andra, nej det gör hon inte men hon är jävligt grym :) puss på dig harry



2011-12-08 @ 15:44:01
BELIEBER!

Innan du klagar på några fans kanske du ska lära dig hur det stavas..



2011-12-08 @ 21:16:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback