Arlanda.

Ja jag vill igentligen inte gå in på ämnet Arlanda igår..
Det ända jag känner när jag tänker på det är hur besviken, sårad, sviken jag känner mig. Och detta är igentligen inget jag vill dela här på bloggen. Men iallafall jag var inte på arlanda på morgonen, pga svek.
-
Men som tur har jag tre otroligt fina vänner Josephine, Sarah och Emilia som inte är fans av One Direction som ställde upp och åkte in till Arlanda på kvällen med mig eftersom det hände saker som gjorde att jag inte kunde åka på morgonen. Det gör mig så otroligt glad att det finns så fina människor som åker med för just min skull, för dem vet hur obesktivligt mycket One Direction betyder för mig.
Tyvärr såg vi inte killarna, och det var väldigt jobbigt att inte få se dem..
Men vi hade ändå kul! :)
-
Det gör mig så äckligt förbannad att jag vet att jag skulle kunnat se killarna men pågrund ett svek så försvann den chansen. Tror inte jag tänker berätta mer än så för er.
-
- Nervösa tjejer inför träffen med killarna den 22 Januari 2012

Kommentarer
agnes

Samma sak hände mig den 2 oktober. En kompis svek mig så jag inte kunde komma dit. Jag har aldrig varit så ledsen förut, dels för att hon svek mig och dels för att jag inte kunde träffa killarna. Så jag förstår hur du känner dig <3



2012-02-14 @ 21:23:35
Sara

Vann du någon tävling där du fick åka till london och träffa killarna???



2012-03-11 @ 13:15:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback