Frågor & svar - Ang. uppdateringen om London




Några av er undrar när långa historier om London resan kommer. Och framförallt om träffen med killarna!
-
- Till svar på vissa av kommentarer, Långa historier är påväg och mer om hur killarna var, vad vi sa osv.. Det är inte så att jag sitter och skjuter upp inläggen med flit, jag sitter och skriver på dem varje dag för dem ska bli så bra som möligt för er att läsa! :)
Jag försöker göra klart dem så fort jag kan. Jag tar med mig datan när jag ska någonstans för att kunna uppdatera er och fortsätta skriva på historierna. Och faktum är att jag har dåligt samvete att det tar så lång tid, att ni har fått vänta så länge.. Men dem är påväg, och dem kommer komma upp.
Jag sitter även och gör videos så ni ska få ta ännu en del av resan. Allt tar sin tid, och jag har inte all tid i världen tyvärr!
Hoppas ni förstår, och jag är faktiskt inte någon superhero som hinner göra allt på en sekund, och samtidigt ska hinna med skolan, vänner&familj! Men jag gör mitt bästa för er skull :)

Lots of love/ Matilda


Kommentarer
Therese

Jag tycker faktiskt personligen att drt e jätte roligt att du tar lite tid!

Det e jätte kul att kolla in på din bästa blogg varje dag o så har det kommit upp små interisanta inlägg om träffen o så!:D

Och jag vet att dubförsöker göra dem sp bra som möjligt!!

MATILDA DU E BÄST!!!! Ta åt dej det!!!<3



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-02-02 @ 08:31:18
elin

Det här är värt att vänta på, vi är glada över det vi fått än så länge! :)



Blogg: http://elinneriksson.blogg.se/
2012-02-02 @ 22:38:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback