Gruppbild med One Direction

- Evelina, Niall, Mathilda, Mirella, Liam, Jag, Harry, Zayn, Louis, Ida & Rebecka.
-
Haha, kommer ihåg hur man hörde Niall säga:
- Pick me up, pick me up!
-
Kommer ihåg hur nervös jag var när vi tog denna bild, framförallt den här av alla gruppbilderna!!
Föreställ er detta:
- Harry Styles håller ett stadigt grepp runt din midja.
- Liam hänger över dig, samtidigt som hans arm håller om din arm som håller om Harry.
- Zayn har sin hand på din rygg.
-
Jag kommer inte exakt ihåg är vad Harry och jag tittar på, men har för mig att det var en kamera, eller om det var då han sa att Louis var ett skämt, haha!  Men är nästan säker på att det var det då Harry sa att jag skulle titta dit, han sa att nu skulle vi två titta in i den kameran. :)

Kommentarer
Mikaela

Vi vill höra mer om "dej & harry"! :D



2012-02-15 @ 20:49:32
Anonym

Jag också! Berätta hela storyn om Harry :)



2012-02-15 @ 22:55:36
Anonym

Det är jätte kul att du har börjat med med inlägg om ditt liv och inte one direction, men jag är så nyfiken på ''dig och hazza''



2012-02-16 @ 15:13:17
Anonym

Åh Nialler! "pick me up, pick me up" HAHA



2012-02-16 @ 16:27:38
Anonym

Åh Nialler! "pick me up, pick me up" HAHA



2012-02-16 @ 16:28:37
anonym

ursäkta men vafan leker du??

Kan du inte ba berätta vad dt va som hände mellan dg o harry?? fan vi e ju nyfikna..me du verkar bara njuta av att få oss alla andra intreserade hela jävla tiden..ba såru vet så har han säkert glömt dig vid det här laget.



2012-02-17 @ 13:59:29
Sofia K

Vad fan är "anonyms" problem? HAHAHA dör. Varför skulle Matilda leka? Hon håller ju på att berätta om henne och Harry i olika inlägg, det tar väl sin tid. Sen förstår jag också om hon hade velat hålla vissa saker för sig själv, dels för att det är privat och hon inte har någon skyldighet att berätta det men också för att sådana människor som du inte ska bli avundsjuka? Och jag tror definitivt inte att Harry eller någon av de andra killarna har glömt henne ;)



2012-02-17 @ 15:48:09
Emma

Haha, anonym skön, i agree! Förstår att hon drygar ut om att skriva om det somsom "hände" mellan henne och harry för att man ska fortsätta läsa hennes blogg. Inget fel med det dock ;)



2012-02-17 @ 17:33:20
amanda

hahaha anonym <3



2012-02-20 @ 16:56:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback