Litet informations inlägg

Hej, här kommer ett litet informations inlägg om lite uppdateringar!
-
My 1D experiense - Den kommer troligtvis upp på söndag eller måndag
-
Bilder ifrån träffen kommer komma lite hur som helst hela tiden nu
-
Videosvaren kommer komma upp någon gång under nästa vecka, har ingen dag direkt att säga när! Men nästa vecka garanterat.
-
Annat smått och gott ifrån träffen kommer också komma under nästa vecka då jag har lov och därmed kommer ha tiden att uppdatera er om träffen! :)
-
Det ni alla tjatar om vad som haha "hände"  mellan mig och Harry (?) Jag har väldigt roliga saker att berätta om saker han gjorde, men jag kan säga jag har andra saker om dem andra killarna och men inte får jag höra vad som "hände" mellan dem och mig, haha ;) Men den historien kommer komma troligtvis i början av nästa vecka!
-

Hoppas detta känns bra för er, annars är det bara säga till eller skicka ett mail med vad ni vill veta, något tips eller likande till [email protected] , så svarar jag er där eller skriver ett inlägg om det ni önskar! :) Simple but efffective!
-


Kommentarer
Moa

Jag vill jätte gärna höra vad dom andra killarna gjorde!! Det är superkul att du uppdaterar om London resan och om världens bästa killar! <3 jag läser din blogg varje dag och älskar den!! <3

Kram<3



Blogg: http://lillasystermoa.blogg.se/
2012-02-23 @ 20:21:13
Anna

Hallå, måste bara fråga och skulle uppskata ett svar, men niall verkar så himla utanför ibland på videos och sånt.. är han det i verkligheten också eller?



2012-02-23 @ 20:48:34
Amanda

Haha, men duuu! Det kanske är för att du tryckte lite extra på det eller gjorde en lite big deal av det som folk blir nyfikna?! :)



2012-02-23 @ 20:48:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback