Louis&Zayn - Om svenska tjejer

Dax för en uppdatering om lite vad Louis&Zayn sa under träffen!

Under träffen så stod Zayn & Louis med varandra ganska mycket faktiskt! :)
Jag och Ida stod vid dem två då dem började diskutera att dem gillar sverige. Haha!
-
Louis *tittar mot oss, med ett lurigt leende på läpparna* - I really love sweden
Zayn *tittar också* - yes we like sweden very much!
Louis - We all love sweden, and we really like swedish girls
Zayn - we love swedish girls because they are really good looking! *sexigt leende*
-
Ja, är det någon mer än jag som helt plötsligt känner sig väldigt nöjd med att kalla sig för svensk tjej? ;)
Vanligtvis brukar jag inte gilla det, men efter att höra dem säga detta så ändrade jag mig ganska snabbt!
Ganska kul att höra dem säga det eftersom det stått i tidningar och så, men det kändes lite magiskt, speciellt och fraförallt verkligt att höra dem säga det personligen! :)
Kan säga som så att båda jag&Ida satte på oss våra BIG SMILE FACES! :)


- Jag var tvungen att ta kort på dem två direkt efter dem sagt detta, bilderna är tagna några minuter efter samtalet :)

Kommentarer
Linnea

haha, kände exakt så, inna jag läste detta, typ: kul att vara svensk fett tråkigt osv, osv.



Blogg: http://designbylinnea.webblogg.se/
2012-02-02 @ 06:55:18
Therese

Haha yeess nube ja stolt att kalla mej sjölv SVENSK!!<3



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-02-02 @ 08:34:55
maria

Ahhhhh Zayyyyynnnn!!! Stolt svensk!!<3



2012-02-02 @ 17:03:19
Maja

Yaaai!! Nu är jag stolt över att vara svensk!! :D<3



2012-02-02 @ 18:41:39
Anonym

Hej! ja undrar när, varför och hur ni fick träffa de :D<3



2012-02-04 @ 18:14:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback