Niall, I'm the boss

Time for a little story!
-
Detta är en liten historia som jag förut kallade för en pinsam grej jag gjorde under träffen men som jag nu efter faktiskt inte bryr mig om längre, jag ser det nu bara som en kul grej. I det hela så skrattade både jag och Niall åt det, och kunde knappt ta kortet för vi skrattade åt det så mycket. Haha!
Och det är det viktigaste vi hade kul åt det, det var inte pinsamt!
-
Först måste jag bara berätta för er, att jag är absolut inte den typen som skriker eller någonting såndant. Jag är väldigt lugn och pratar med killarna som om jag skulle prata med en vän.
-
Det hela började med att Ida utbrister till mig;
Ida - MATILDA DU HAR INTE TAGIT KORT MED NIALL!!!!
Jag vet inte vad som hände igentligen men jag fick typ panik över det och utbrister till Niall som står 1 meter ifrån mig.
jag - NIALL!!!!!!!!! *ja, jag skrek...*
-
Då vänder sig Niall som nästan blev lite rädd när jag skrek, men han såg på mitt ansikt utryck att jag inte visste vad jag höll på med så han skrattade bara och sa:
Niallwow, determined girl! hahaha :D *big smile*
-
Ja då kommer det som jag fortfarande inte förstår att jag sa, haha!
-
JagNiall you know i'm the boss *blinkar till med ögat samtidigt som jag grabbar tag i honom*
Niall haha yeah buddie, I just realized that *blinkar med ögat samtidigt som han garvar*
-

Ja efter detta lilla samtal så ska vi ju ta ett kort. Det gick ju sådär för varken jag eller Niall kunde sluta skratta.
Tillslut fick ju försöka hålla oss för skratt och ta en bild... Ja man ser på bilden att båda håller på att bryta ut i skratt.
-
Okej jag hatar igentligen den här bilden på mig för som jag sa jag håller precis på att brista ut i skratt,  men whatever jag & Niall hade jävligt roligt och det är det viktigaste!!
-



Kommentarer
Tanja

hahaha skrattade högt när jag läste detta! det var det roligaste asså... haha harre... Men TÄNK OM du hade glömt ta kort med Niall :o där hade du tur att ni kom på det innan det var försent! :D Vad goa killarna verkar, deras humor och allt :) hoppas jag också får chansen att träffa dom någon dag!!



Blogg: http://jjustlikethat.blogg.se/
2012-02-08 @ 19:36:35
Anonym

när du berättar detta...det känns som du berättar typ en påhittad historia eller dröm...låter sååååå sjukt att faktiskt ha pratat med killarna! So happy for you!



2012-02-08 @ 19:38:01
Therese

Haha va roligt det va hahah!:)<3



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-02-08 @ 20:20:30
Jennifer

Mst bara få säga att jag är så sjukt glad att det var du och ingen annan som vann träffen. Du förtjänade det verkligen! Hoppas du hade en underbar resa!



2012-02-08 @ 20:45:11
ina

hahah nä guuud vad gulligt! :') hahah Nialls skratt är ju en av dom fianste också <3



2012-02-08 @ 21:04:06
Anonym

Aww, Niall <33



2012-02-08 @ 21:14:48
Julia

Hahahah, gud vad kul :)

And oh, How I wish that was me <3



2012-02-08 @ 21:25:57
Julia

Herrejösses :') Du måste seriöst vara den lyckligaste tjejen på jorden eller något!

Aja, glad för din skull <3

Niall gubben då, aaw, hans skratt är så gulligt :3

xx



2012-02-08 @ 21:28:57
Anonym

Hahhaa, aw :')



2012-02-09 @ 15:07:01
Mira

Jag hade typ seriöst dött om jag stod så där nära Niall!

Mitt hjärta bara dunkar & jag Svimmar nästan bara jag tänker på det <33333 gud :']



2012-02-09 @ 16:13:33
Mikaela

Haha jag dog av skratt när du skrek Niall !!! Kan bara föreställa det framför mig ! Tur att du fick tid med alla av dem ! :D



2012-02-10 @ 18:17:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback