"she's on fire tonight" - Louis

Haha, okej nuu ska ni höra den mest otippade grejen jag gjorde under träffen. Jag kunde aldrig tänka mig att jag skulle göra detta när jag träffade killarna. Och dem som känner mig säger att det är en typiskt "Matilda-Grej" Men dem trodde inte att jag skulle göra det när jag träffade One Direction.
-
Nu ska ni få höra.
Den belgiska tjejen som var med på träffen med killarna skulle ta en gruppbild med dem. Jag
ställde mig en bit ifrån hennes pappa som skulle ta kortet (jag var alltså inte med i bild), Den andra Mathilda ställde sig med dem och tänkte vara med på kortet :)
-
Och precis när hennes pappa skulle ta kortet så slänger jag mig helt plötsligt framför kamera, haha (?)
Och strax efter säger jag med väldigt oseriös röst:
- OOHH, I thought you wanted a picture of me!
-
Efter att sagt det tänkte jag för mig själv  "vad gjorde du nyss Matilda?!!?"
-
Men släppte den tanken så fort killarna verkligen började skratta! Så dem skrattade, dem tyckte det verkligen var roligt att jag slängde mig framför kameran när ett fan ville fota med dem och jag slänger ur mig att hon vill fota med mig.
Då kom denna tanke upp i mitt huvud , "jag har fått one direction att verkligen skratta"

Samtidigt som dem skrattar sa dem detta om mig
Zayn- Haha funny girl!!
Louis - She's on fire tonight!!
Harry - She certainly was not shy, she really got banter!
-
"vänta nu, pratar dem verkligen om mig just nu :D" - i min hjärna just då.
-
Sen sa den Andra Mathilda som var med på bilden till mig
- haha men Matilda! :)
-
Och så säger alla killarna efter henne och tittar på mig med stora leenden, (haha eller Liam försökte se seriös ut ;) )
- meen Maaatil-daaa
-
Ja då kan man säga att mina mungipor var uppe i pannan för jag log så mycket. Dem alla säger mitt namn just nu, samtidigt, tittar på mig, ler mot mig.. To much to handle, haha ;)
-
Det roligaste av allt var att Niall kunde inte riktigt släppa "meeeen Maaatil-daa" grejen. Så fort vi två tittade på varandra så fick han en busigt leende på läpparna och sa:
- maaaatil-daaaaa

haha, han var så söt! Och alla killarna var verkligen helt underbara. Man kunde verkligen vara sig själv med dem, det kändes nästa då som att man bara hängde med sina "kompisar".
-
Ja, sen så hittade jag och Den belgiska tjejen Ditte varandra på twitter och då skulle vi skicka bilder till varandra ifrån träffen. Och vilken bild får jag fram först?!?!
-
tadaaaaa, jump in front of the camera picture!!!!
-
- kände mig lite tvungen att censurera mig själv lite, hehehe. ;)

Kommentarer
Mathilda

MEN VAA??? hahahha det har jag inte ett enda minne av!! seriöst?? sa jag "men matilda!"?? x'D fan vad läskigt... värsta minnesluckan :O



Blogg: http://gottobeyou.blogg.se/
2012-02-23 @ 21:10:23
Jessie

Haha! Störtskönt Matilda! :D

Kram kusse



2012-02-23 @ 21:10:30
melanie

Så skön du är!



Blogg: http://mellesfoto.blogg.se/
2012-02-23 @ 21:28:45
Viveca

hahahah neeej kan inte sluta läsa så jävla roligt!!;D



2012-02-23 @ 21:31:20
Anonym

Hahaha!!Jag brukar också göra så ibland, lite grejer som jag inte riktigt tänker mig för innan, men lixom gör ändå, hehe x)



2012-02-23 @ 21:33:33
Louise

HAHAHA satt seriöst och garva åt hela inlägget jättelänge! Coolt matilda:)



Blogg: http://minstahansson.bloggplatsen.se
2012-02-23 @ 21:38:03
F

omg coooolt, jag läste om inlägget typ 5 gånger haha. Måste säga att det e jätte kul att du släppte loss under träffen och var dig själv:)



"She certainly was not shy, she really got banter!"



WOow säger jag bara till den kommentaren som harry la, precis det alla killarna har sagt i videosar att de gillar hos en tjejer.



Måste också fråga, hade någon av killarna någon speciell lukt hah?



2012-02-23 @ 22:08:04
F

omg coooolt, jag läste om inlägget typ 5 gånger haha. Måste säga att det e jätte kul att du släppte loss under träffen och var dig själv:)



"She certainly was not shy, she really got banter!"



WOow säger jag bara till den kommentaren som harry la, precis det alla killarna har sagt i videosar att de gillar hos en tjejer.



Måste också fråga, hade någon av killarna någon speciell lukt hah?



2012-02-23 @ 22:08:32
Anonym

funderar du på att försöka skaffa biljetter till arena turnen?



2012-02-23 @ 22:48:28
agnes

hahaha hade ett leemde på läpparna under hela tiden jag läste detta :') skönt att du kunde bjuda på dig själv! dom värkade ju gilla det ;)



2012-02-24 @ 00:03:24
wilma

HAHAHA!

sveriges skönaste tjej!!



Blogg: http://aaaxelborn.blogg.e
2012-02-24 @ 14:23:57
INA

omg såå fuskit! :o haha man ser på bilden att dom skrattar typ :]



2012-02-24 @ 16:26:22
malle

ååh gud, om du bara visste hur avundsjuk jag är ^^



Hahahaha. men vad skönt att du kunde va dig själv <3

jag gör också lite sånna urflippade grejer ibland (Y) fett nice xx



2012-02-24 @ 18:57:35
Matilda

Åh, jag är så avis! ;)) satt med ett brett leende under hela inlägget :)



2012-02-24 @ 23:53:17
Anonym

Åh, haha, vad roligt ! :]



Undrar också om killarna hade nån speciellt lukt, isåfall kan du beskriva hur dom doftade/luktade? ^^



2012-02-25 @ 14:16:58
Anonym

‎"A sense of humor makes a girl beautiful" - Harry Styles ♥



2012-02-29 @ 15:18:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback