SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN - DEL 2

Hej på er. Nu kommer del 2 av svaren ifrån Frågestunden! Ber om ursäkt för att detta tar sådan tid. Men var inte berädd på att det skulle komma över 100 frågor, jag gör mitt bästa helt enkelt! :)
Here we go!
1. Från: EMMAH SVANBORG
Fråga: Hur var känslan sekunderna innan du träffade killarna? :)
svar: Hej Emmah :)
Oj känslan innan var så nervös satt den inte går att beskriva! Jag är så nervös innan satt jag stod lt tyst, och nästan helt okontaktbar. Men så fort dem kommer in i rummet blir jag tydligen "cool lugn". Min syster Ida sa att det var helt sjukt hur fort min nerovositet bara försvann!
2. Från: IDA
Fråga: var det inte svårt att förstå vad dom sa, eller är du duktig på engelska? :) berätta lite mer om dig och harry också! :)
Svar: Hej Ida, Nej jag tyckte inte det var svårt alls att förstå vad dem sa :) Jag är inte dålig på engelska, men vet inte om jag kan kalla mig bra heller! Men jag kan prata engelska utan problem! :)
Ja allt om alla och Hay är påväg i andra längre inlägg. Väldans vad det har kommit mycket kommentaren om honom, haha! ;)
3. Från: NATASHA
Fråga: 1.Vem hängde med Zayn mest med? Han verkade vara lite vad ska man säga i bakrunden?
2. VA HÄNDE MELLAN DIG OCH HARRY?!? ;D är sååååå nyfiken
3. Hur lång var träffen med dom? <3
4. Varför är du så fin? <333333 Harry verkar springa efter dig (guligt!)
Svar:  1. Zayn hängde väldigt mycket med Louis under träffen :)
2. Haha, väldig uppståndelse ang detta!
3.  Träffen var i ca. 30 min :)
4. Oj, haha! Vad svarar jag på detta? :)
4. Från: LINN
Fråga: Vad sa killarna när dom fick "sverige spelet" ?:)
Svar: Haha dem tyckte det var kul att vi gav dem ett sverige spel. Men dem sa inget speciellt om det igentligen. Louis gillade vykortet som var en sverigeflagga :P
5. Från: 1D FOR EVER!!
Fråga: heeeej!!!
1: är du en blyg person? för att om jag skulle träffa dom skulle jag bara blir skit röd i ansiktet och prata as ful engelska.....
2:var det pirrigt och läskigt eller var dom enkla att prata med?
3: hur får du sitt hår så glansigt? :)
Svar:  1. Nej jag är inte en blyg person, jag har väldigt lätt att snacka med andra människor! :)
2. Bara innan, direkt när dem kom in i rummet så släppte nervositeten och dem var väldigt lätta att prata med. Det kändes som om man var kompis med dem! :)
3. Jadu, jag använder hårinpackning, plattar adrig håret. Och när man lockar håret använder man väldigt mycket hårspray satt lockarna håller så antar att hårsprayen gör håret väldigt glansigt :)
Nu hinner jag tyvärr inte svara på flera frågor. Jag funderar på att göra som Rebecka, ett videoinlägg där jag svarar på era frågor istället, för detta tar en evighet!!
Vad säger ni? :)
Hej på er. Nu kommer del 2 av svaren ifrån Frågestunden! Ber om ursäkt för att detta tar sådan tid. Men var inte berädd på att det skulle komma över 100 frågor, jag gör mitt bästa helt enkelt! :)
-
Here we go!

1. Från: EMMAH SVANBORG
-
Fråga: Hur var känslan sekunderna innan du träffade killarna? :)
-
svar: Hej Emmah :)
Oj känslan innan var så nervös satt den inte går att beskriva! Jag är så nervös innan satt jag stod helt tyst, och nästan helt okontaktbar. Men så fort dem kommer in i rummet blir jag tydligen "cool lugn". Min syster Ida sa att det var helt sjukt hur fort min nerovositet bara försvann!
- Nina, Rebecka och Jag precis innan killarna kom in i rummet!!

2. Från: IDA
-
Fråga: var det inte svårt att förstå vad dom sa, eller är du duktig på engelska? :) berätta lite mer om dig och harry också! :)
-
Svar: Hej Ida, Nej jag tyckte inte det var svårt alls att förstå vad dem sa :) Jag är inte dålig på engelska, men vet inte om jag kan kalla mig bra heller! Men jag kan prata engelska utan problem! :)
Ja allt om alla och Harry är påväg i andra längre inlägg. Väldans vad det har kommit mycket kommentaren om honom, haha! ;)

3. Från: NATASHA
-
Fråga: 1.Vem hängde med Zayn mest med? Han verkade vara lite vad ska man säga i bakrunden?
2. VA HÄNDE MELLAN DIG OCH HARRY?!? ;D är sååååå nyfiken
3. Hur lång var träffen med dom? <3
4. Varför är du så fin? <333333 Harry verkar springa efter dig (guligt!)
-
Svar: 1. Zayn hängde väldigt mycket med Louis under träffen :)
2. Haha, väldig uppståndelse ang detta!
3.  Träffen var i ca. 30 min :)
4. Oj, haha! Vad svarar jag på detta? :)
Zayn&Louis!


4. Från: LINN
-
Fråga: Vad sa killarna när dom fick "sverige spelet" ?:)
-
Svar: Haha dem tyckte det var kul att vi gav dem ett sverige spel. Men dem sa inget speciellt om det igentligen. Louis gillade vykortet som var en sverigeflagga :P

5. Från: 1D FOR EVER!!
-
Fråga: heeeej!!!
1: är du en blyg person? för att om jag skulle träffa dom skulle jag bara blir skit röd i ansiktet och prata as ful engelska.....
2:var det pirrigt och läskigt eller var dom enkla att prata med?
3: hur får du sitt hår så glansigt? :)
-
Svar: Heej! :)
1. Nej jag är inte en blyg person, jag har väldigt lätt att snacka med andra människor! :)
2. Bara innan, direkt när dem kom in i rummet så släppte nervositeten och dem var väldigt lätta att prata med. Det kändes som om man var kompis med dem! :)
3. Jadu, jag använder hårinpackning, plattar adrig håret. Och när man lockar håret använder man väldigt mycket hårspray satt lockarna håller så antar att hårsprayen gör håret väldigt glansigt :)

Nu hinner jag tyvärr inte svara på flera frågor. Jag funderar på att göra som Rebecka, ett videoinlägg där jag svarar på era frågor istället, för detta tar en evighet!!
Vad säger ni? :)




Kommentarer
Erika

Kan du inte berätta mer om spelet som killarna fick av er?:) Fick de något mer av er som var svenskt eller något sånt? Skulle varit kul att veta.



Ja jag tycker att du ska göra i en video. Om det är lättare för dig också förstås?:D



2012-02-05 @ 22:18:12
Tanja

Vart är frågestund del 1? :o eller är det bara jag som inte ser den?



Tycker du har skrivit jättebra, så man lätt fattar vilket svar som är till vilken fråga om man säger så :) men tror det blir lättare för dig om du gör en video där du svarar på alla frågor istället! men jaa jag tycker iaf att du svarar bra när du skriver också så :) hmm.. haha :D



Blogg: http://jjustlikethat.blogg.se/
2012-02-05 @ 22:45:36
ella

hahahaha tycker det är komiskt hur folk undrar vad som hände mellan dig och harry komigen människor, hur mycket tror ni kan "hända" på en trettiominuters meet and greet? låter som de väntar sig HELTSJUKAGREJEN. men fortfarande, otroligt kul för dig att få träffa dem:)



2012-02-05 @ 23:46:59
Elin

Gav du harry bilden?



2012-02-06 @ 12:52:02
Emma

JA gör det ! :D



2012-02-06 @ 15:06:41
:)

Jaa det borde du!



2012-02-06 @ 17:18:14
Anonym

Anmälde du dig till NRJ tävlingen? :-)



2012-02-06 @ 17:22:56
My Larsson

Hur var Louis egentligen, var han rolig som på alla video dagböcker och sådant??



Blogg: http://mysanbusan.bloggo.nu
2012-02-06 @ 17:25:23
Natalie

jaa, ha ett videoinlägg! :)



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-02-06 @ 17:30:42
matilda

Yes, do it! :)



2012-02-06 @ 18:01:22
Anonym

Videooo!



2012-02-06 @ 18:29:06
DIANA NHAM

till en av dina frågestunder:

Vem är Harry på G med ? vissa säger Caroline och andra ingen och nyligen visas han med en blond tjej? något svar på de?:)



Blogg: http://dnbs.devote.se
2012-02-06 @ 21:14:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback