Bilder ifrån Nina&Jael! :)

Igårkväll fick vi alla som var med till London ett mail med bilder ifrån träffen som Nina&Jael ifrån Sony Music tagit!
Så här kommer dem bilderna! :D


- Nervösa tjejer innan träffen!!!!
-

- Fina Rebecka med två skrattande Niall&Liam! :) sen står Mirella&Evelina på sidan! :)
-

- Jag kramar Zayn, sen står Mathilda, Niall, Rebecka & Harry och hänger,  och Liam i bakrunden! :)
-

- Me and Hazza just chillin ;)
-

- Mirella med Niall och Louis i bakrunden! :)
-

- Antar att jag&Harry hängde ganska mycket under träffen, bilderna säger det iallafall! Historien angående det kommer komma!!! :D Älskar Liams tummen upp! Och jag antar att Louis blev lite sur på mig när jag snodde hans Harry... ;)
-

- En glad Louis och en glad Mathilda! Älskar bilden!
-


- HAHA Vi som var där förstår varför jag ser ut som ett frågestecken.. så pinsamt... Men kul att skratta åt nu efteråt! :) Kan berätta om det i ett inlägg sen :D
-

Tusen tack för dem fina bilderna Nina & Jael, ni är så fina människor!
Jag är så glad att vi var ett så otroligt bra gäng som åkte, detta är en resa ingen av oss kommer glömma! ♥


Kommentarer
Maja

Hur länge fick ni vara med dom? :)



2012-01-29 @ 00:45:45
Cornelia

Är så avundsjuk på dig skulle med vilja träffa killarna i One direction!!!!!

Vilken dröm att få träffa dom du ska verkligen vara glad !!!



Blogg: http://trefantastiska.blogg.se/
2012-01-29 @ 16:46:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback