Dare to dream - Life as One Direction


Hej kära ni, tack för att ni haft bra tålamod med att vänta på att jag ska börja uppdatera!
Nu tänkte jag börja med min berättelse om besöket i den vacka staden London och mötet med världens finaste One Direction.
Detta kommer bli väldigt svårt att berätta om, jag har inte kommit ner på jorden än och har inte hunnit smällta allt som faktiskt har hänt mig, lilla Matilda ifrån Norrtälje.
Jag lever fortfarande i "chocktillståndet" - saker som killarna sa och gjorde ploppar fortfarande upp i hjärnan.
Det är så sjukt, igår morse var det första jag kom på att när Zayn skulle säga hej till mig så sa han:
- Hey Beautiful!
Bara en sån grej säger väl allt, saker som man igentligen tänker att man borde komma ihåg kommer man inte ihåg förns nu efteråt. Och jag kan säga er att det fortfarande är sånnahär "självklara"  saker man borde komma ihåg som jag inte börjar minnas förns nu. Så uppdatering av mina samtal med killarna kommer det komma flera inlägg med!! :)
-
För att ni ska verkligen få reda på alla detaljer så kommer jag behöva göra flera olika inlägg under en tid och ni verkligen ska få med allt och bra inlägg att läsa! För ni vill väl verkligen veta allt? Även om det känns svårt nu när det precis har hänt att berätta om, så ska jag göra mitt bästa för er!   :)
-
-
Videos & massor av bilder kommer komma upp under flera veckors tid nu, för det finns så många bilder och så. Och så kan det ju vara kul med en liten story till bilderna :)
-
-

Första bilderna jag delar med er nu innan jag ska äta middag är min signerade Dare to dream book :)
Små startar lite såhär :)


-

- Alla killarnas autografer, så kär! :)
-

- "Lots of love 1Dxx" - Skrivet av Niall! :) Jag har en liten historia att berätta för er senare om när Niall skrev detta. Han och Liam fick mig att garva sönder! :)
-
-
- Killarnas autografer :)))))
-
-
Senare kommer bilder när killarna signerar boken, och så kommer även Liam&Niall historien vad dem gjorde när dem skulle signera den! :) See you soon!! :D

Kommentarer
Anonym

åååh längtar tills du berättar allt!! :) hihi kram!



2012-01-25 @ 17:58:32
Natalie

Oj,oj,oj så himmla avundsjuk!! Längtar tills jag får höra historien! :D och fråga ni när dom kommer till sverige???



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-01-25 @ 18:04:37
Natalie

Oj,oj,oj så himmla avundsjuk!! Längtar tills jag får höra historien! :D och fråga ni när dom kommer till sverige???



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-01-25 @ 18:05:46
Belen

Är så glad för din skull! :)

Har själv träffat mina största idoler (fast älskar 1D också) och vet hur det känns! Det är verkligen svårt att förstå att man verkligen träffat dem i början :)

kram ^^



Blogg: http://belens.webblogg.se/
2012-01-25 @ 18:19:40
Li

Kan knappt vänta på att få höra allt! Men som du säger,tålamod. :)



2012-01-25 @ 18:19:41
sabina

WAAAAAH! Ja, det är väl en självklarhet. Jag vill veta allt. PUNKT SLUT. Och du var så värd den här resan! KRAAAAM. :)



Blogg: http://musikmongot.blogg.se/
2012-01-25 @ 18:30:05
Anonym

VILL VETA MER,GAAAAHHH <3<3



2012-01-25 @ 18:43:31
MARTINA

Just so you know it, jag kommer stalka din blogg ett tag framöver ;))))



2012-01-25 @ 18:47:44
Annina.

Jag går in på din blogg typ var tjugonde minut för att se om du uppdaterat! haha :) Så glad för din skull! Och jag vill veta ALLT! haha, just saying :D



2012-01-25 @ 19:09:08
adina

OMFG. ZAYN KALLA DIG VACKER. KILL ME.DU.HAR.TUR.



2012-01-25 @ 19:15:41
Johanna

Åh gud vad lycklig du måste va nu! :D Är jätteglad för din skull, och grymt avunsjuk! xd

Hihi, men längtar tills vi får höra hela historien! :D



Blogg: http://johannnaekman.blogg.se/
2012-01-25 @ 19:51:18
Anonym

åhåhåh vill veta meer..

vems är första, andra och sista autografen?:]



2012-01-25 @ 20:17:35
agnes

Kan inte beskriva med ord hur avunsjuk jag är, men jag (och kan tänka mig att många fler) uppskattar verkligen att du tänker berätta allt för oss, vill verkligen veta varenda detalj! :)



Blogg: http://closertotheedge.devote.se
2012-01-25 @ 20:28:57
Ellen

Du anar inte hur avundsjuk jag är på dig nu! Men du förtjänade det verkligen, är glad för din skull :)

#1dfamily



Blogg: http://ellenannerberg.blogg.se/
2012-01-25 @ 21:54:18
Elin

Vilken är louis??



2012-01-26 @ 11:14:08
Tanja

Asså shitshit herregud!!! känner inte dig men FYFAN vad glad jag är för din skull!! och AVUNDSJUK!!!! nejmen gud asså, sitter och ler när jag läser allt du skrivit och ser bilderna från när du träffade 1D Jag är hur lycklig som helst för din skull typ haha och jag känner dig inte ens haha så kan inte ens tänka mig hur överlycklig DU är!! Jättekul att du delar med dig av allt som hände i London så man kan läsa och se bilder :D kul att du också skriver exakt vad killarna sagt så man kan få veta lite hur dom är som personer och hur dom är mot sina fans :D Grattis till att du vann asså!!!!!! :D :D sjukt!!



En fråga bara: vart kan man köpa boken? och vad kostar den? :)



Blogg: http://jjustlikethat.blogg.se/
2012-01-28 @ 19:58:45
Cajsa Torres

Åh lyckliga dig !



Blogg: http://chawey.blogg.se/
2012-03-10 @ 20:20:19
Rebecca

Vilken autograf är Louis ? :)



2012-05-18 @ 22:20:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback