Hammersmith Apollo Arena!

Jag gick in på Nina ifrån Sony Music blogg, det är hon som ska åka med oss vinnarna till London den 22 januari. Det ska verkligen blir super kul! :) Och hon hade lagt upp en bild på arenan där konserten vi ska få titta på är! Otroligt fin arena!


Läste även att träffen med killarna kommer ske innan konserten, jag tro det blir bra så. Tänk att så i en areana fullt med människor, trångt, samtidigt dansa och ha så otroligt kul. Ni kan ju tänka er hur snygg man kommer vara efter det ;) svettig, sminket förstört och då ska vi inte tala om hur ens hår kommer se ut efter.. Så jag tror det blir bra att vi träffar dem innan! :)
- Hammersmith Apollo, London
Nu säger pappa att han har en DVD ifrån när hans favorit band hade konsert i just den här arenan, DRÖMMEN!
Jag och Pappa ska titta på den filmen snart!
Ninas blogg - http://spotlife.se/musik/snart-one-direction-i-london/

Kommentarer
Maria O

kan man skicka med typ en present eller ett kort till dom igenom dig ? :)



Blogg: http://mariaolsson.blogg.se/
2012-01-09 @ 00:08:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback