I feel better today!

Hey everyone!
Idag är det tisdag och jag känner mig mycket bättre, jag är inte frisk men tänker gå till skolan imorgon endå!
Så skönt att jag inte mår lika dåligt som igår, då var det förjävligt! Låg under två duntäcken och frös, kände mig otroligt svag i hela kroppen, och åt ingenting förns sent på kvällen och då fick jag endast i mig en liten bit pannkaka.
Men idag är jag uppe på benen, jag har ätit en hyfsad frukost, febern är borta och jag känner mig starkare idag!
Otroligt skönt!
-
Imorgon efter skolan ska jag ner på stan med min vän Amanda, då ska jag bland annat sola, köpa hårfärg, köpa ett vy-kort med sverige motiv och fixa lite andra små grejer till resan! :)
-
Hoppas ni får en underbar dag, och tack till alla fina personer som skrivit så fina mail och annat till mig, det värmer! Hade tyvärr inte orken till att svara på alla igår, det kanske ni förstår! :)
-



Kommentarer
Astrid

Håller tummarna att du ska bli bättre! :)



2012-01-17 @ 16:30:52
Manal Tawfik

Krya på dig!! Hoppas du hinner bli bättre innan resan!



Blogg: http://justhewayim.blogg.se/
2012-01-17 @ 16:47:19
Mathilda :)=



2012-01-17 @ 19:20:29
Mathilda :)=

Hahah, oj råkade skicka innan jag hann skriva ngt, ups :)



Men hejhej tjejen! Jag är ett 1D fan, och jag följer eran 1Dblogg :) Men jag läste ditt förra inlägg och det är så sjukt lågt av dem att skriva ngt sådant, dem är bara svartsjuka kossor!! DU förtjänar denna resa, som vem som helst annars som hade vunnit. Man ska vara glad för andras lycka! Jag ville bara säga lite random såhär, att jag hoppas att du får en underbar tid med killarna, och att du ska åka fast du är sjuk (!) och att du bara njuter av den underbara staden! Sen får du komma hit och berätta allt i detalj på bloggen var som hände och så! Sen lycka till, och njut av varenda sekund, för detta förtjänar du verkligen! Massa kramar från en 1D fan, som tycker att du även har ett j*vligt snyggt namn ;) <3



2012-01-17 @ 19:24:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback