Ida bloggar

Hej alla Tildas läsare!
Ida här, Tildas bästa storesyster :)
Tilda ligger för tillfället och sover. Hon har ju vänt helt på dygnen. Hon är vaken på natten och sover på dagarna. Inte alls bra! Tänkt när skolan börjar.. Fy så jobbigt. Men hon har ju en anledning till varför det har blivit så. Guess what?!? .. Ta da! ONE DIRECTION! Hon är så himla hyper över resan och träffen med dom ;P jag är jättemervös inför resan men de är endast för att jag suger på engelska :P haha.. Matilda får snacka! Jag ska bara med för moraliskt stöd och dokumentera hela resan. Och massa fina bilder kommer tas. Jag ska även ta med filmkamera och dokumentera redan från dagen innan vi åker och tills dagen vi kommer hem till Sverige igen! Kommer bli så grymt kul.
Det är jättekul att se så många fina läsare här på Tildas blogg :) ni är med grymma! Fortsätt stötta syster och var lika fina som ni är.
Nu ska jag väcka min söta törnrosa och göra lite te till henne. Hon är lite frussen idag, hon sover fullt påklädd, två filtar och till och med min stickade USA mössa! Gulligt :)
Ha en trevlig kväll alla underbara läsare <3
Puss & kram Ida

 


Kommentarer
agnes

hihi skönt att två så söta tjejer åker ner och representerar sverige!



väldigt avis haha. hoppas ni får det jätte bra! jag lämnade min kommetar på 1D bloggen, är det okej eller ska jag skriva om den här? x



2012-01-09 @ 00:16:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback