Koffein monster.

Kaffe är det viktigaste jag behöver nu om dagarna för att orka med allt i min vardag. Jag lever ett så stressigt liv just nu, det är svårt att hinna med allt man vill hinna med! Så därför blir kaffe min bästevän, den gör så jag blir lite piggare och orkar lite till! :)
Jag önskar jag hade tiden att sitta och uppdatera er om allt som hände den 22 januari 2012 då jag träffade killarna, och jag försöker hinna uppdatera er så mycket jag hinner!
Men jag är 17 år, jag går fortfarande i skolan och bloggar på två bloggar det är svårt att hinna med allt på en gång! Så det får ta den tid det tar, jag är glada att så många är tåliga och väntar, ni är bäst! ♥♥♥
-
Och tro mig, jag läser alla era kommentaren och när ni skriver till mig! Det är bara det att jag har inte tiden att svara till alla på en sekund! Hoppas ni förstår, det är absolut inte så att jag skiter i er! :)
-
Här får ni fyra bilder ifrån The happy life in Kensington, London! :)




Kommentarer
Anonym

Asså hur lockar du ditt hår så¨som du gjorde på headern och träffen med killarna? måste få veta! ^^



2012-01-31 @ 19:35:42
Erika

Det är lungt att det tar lite tid.:) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Älskar din blogg, kram!



2012-01-31 @ 19:41:04
Anonym

älskar att du är så snäll och delar med dig av vad du vart med om, uppskattas verkligen, kan inte du svara på alla frågor? iaf dem som inte e likadana xD

du r väldigt vacker btw, förvånar mig inte att harry tyckte om dig



2012-01-31 @ 20:11:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback