Milkshake city

Hej! :)

Här kommer bilder ifrån Milkshake City, där killarna brukar hänga.
Vi alla drog dit dagen efter vi träffat dem, alltså i måndags. Jag beställde en Daim milkshake & Ida en Twix milkshake! :) Dem var otroligt goda, så om ni åker till London recomenderar jag verkligen att ta er den tiden att åka dit och ta en milkshake. Och om ni har tur kanske killarna är där just då? ;)
-
Här får ni en del bilder & en video på Ida :)


-
- Drömmer mig bort.
-
Senare kommer mer info om den super lilla tävlingen, kanske en till bild på killarna!
Håll ögonen öppna! Puss

Kommentarer
Elin

"dedär får vi klippa bort" haha så söt :)

vet att jag har sagt dehär innan, men jag har hissat dig i min blogg, sista gången jag säger det haha.. sry ):



Blogg: http://elinsdayys.devote.se
2012-01-26 @ 21:56:18
Anonym

hur lång är du? :)



2012-01-26 @ 22:10:10
M

Hej! Jag undrar när du kommer att lägga upp allt från resan? Typ MASSA bilder och en lång text som beskriver allt som hänt och vad alla killar sa, vad ni gjorde och alla frågor du ställde. du kanske itne har haft tid/orkat göra det än, men jag (och säkert många fler) är otroligt nyfiken på ALLT och jag vill inte vänta mer! Plus, man glömmer snabbt detaljer om man inte skriver ned allt på en gång :)



2012-01-26 @ 23:40:21
Anonym

Älskar din söta syster (även fast hon inte vet att alla bor där) ;)



2012-01-28 @ 22:40:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback