Mini Utlottingen - Milkshake city kortet!

-
Då var det dax för er som är intresesade av Milkshake City Kortet att "tävla".
-
För att vara med att tävla behöver du:
- Göra en kort motivering varför du vill ha kortet :)
- Sedan kommenterar du detta inlägg med din motivering.
Det är viktigt att du kommenterar med ditt Förnamn&Efternamn. Och det är super viktigt att ni skriver eran mailadress så jag kan maila den som vinner! :)
- Sedan är det bara att vänta tills på Torsdagen 2/2 - 2012 kl. 21.00 då vinnaren utses! :)
-
Att länka om den här tävlingen till andra ökar dina chanser att vinna. För att jag ska kunna se om ni länkat vidare till andra kan det vara bra om ni kommenterar och berättar att ni gjort det i samband när ni skickar in motiveringen! :) Vore super om ni länka till där ni länkat!
-
Lycka till nu för er som är intreseade av detta! :)
-

Kommentarer
Olivia

När ska du svara på frågestunden ?:) ha en bra kväll !



Blogg: http://ohb.blogg.se/
2012-01-30 @ 18:59:05
Rebecca Santos

oh gud vart ska jag börja? hm... Andledningen till att jag tycker att jag ska få den här är för att jag snart ska åka till London och jag skulle älska att ha det kortet med mig då, plus att den gulliga lilla rosa kon är så sööt! :) Sen har jag aldrig träffat killarna, inte heller på deras meet and greet eftersom jag var borta då så det skulle vara en tröst. ps, jag har länkat :)



Blogg: http://rebeccasantos.blogg.se/
2012-01-30 @ 18:59:29
IDA

IDA

HEJ SYSTER! Jag har länkar din tävling på min blogg. Den rätta bloggen ;) Dock är jag inte med och tävlar eftersom jag redan har ett MILKSHAKE CITY kort :D Hoppas så många som möjligt är med och tävlar! LYCKA TILL ALLA <3



Blogg: http://idaaengstrom.blogg.se/
2012-01-30 @ 19:27:17
Nora

hej! jag förstår inte riktigt vad man har kortet till? :) bara som en kul grej eller?



Blogg: http://noralogan.blogg.se/
2012-01-30 @ 19:30:56
Daria

Daria Matuszek

Hej jag skulle gärna vilja vinna. Jag har varit med och tävlat om att få träffa One Direction men nej så blev det inte för mig ja av sa avensjuk och glad att du fick träffa dom. Kortet skulle va kul och ha när ja åker till London i April :) så ja och ja länkar tävlinen på min blogg :) http://daria.devote.se/blogs/16449028/ja-aer-med-och-taevlar-om-.htm#WriteComment



Blogg: http://daria.devote.se
2012-01-30 @ 19:50:09
Daria

ps glömmde skriva mail ... [email protected]



Blogg: http://daria.devote.se
2012-01-30 @ 19:50:59
Alva

Motiveringar är verkligen inte min starka sida men vad gör man inte för ett Milkshake City kort ;)



Jag tycker jag är en värdig vinnare av det här kortet för att jag i påsk ska åka till London med

min mamma och då vill jag ta med henne till Milkshake City. Då skulle det vara perfekt att vinna ett Milkshake City kort. Det skulle vara grymt kul att bara ha ett kort från den affär/café där inga mindre än dom finaste killarna i One Direction brukar hänga. Så jag skulle bli överlycklig om jag vann detta kort.

Kram Alva



Har även länkat om tävlingen i min blogg: http://morethanonething.blogg.se/2012/january/milkeshake-city.html#comment :)



Blogg: http://morethanonething.blogg.se/
2012-01-30 @ 20:16:11
Natalie Johansson

Jag skulle vilja vara med i tävlingen.. För det första, jag älskar milkshakes!! Och för det andra, om jag ska åka till London någon gång i mitt liv så skulle jag självklart åka dit och ta en milkshake! Och kanske om jag har tur, så träffar jag världens underbaraste killar?! Så det skulle vara jätte kul att vinna och jag skulle bara vara glad att få ha det där kortet, jag menar..Det kommer ju från London, och där har ju självaste One Direction varit! :D



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-01-30 @ 20:44:12
Emmy Svensson

Hej Matilda. Vill börja med att säga att du verkligen var värd London-resan. Tycker du förtjänade den så himla mycket och jag är verkligen glad att det var du som vann. Så grattis igen och jag hoppas det var en resa som du aldrig kommer glömma. Men nu till min motivering.



Jag är nog precis som dem flesta andra läsare till denna blogg ett stort fan av One Direction. Jag tycker inte jag är mer värd vinsten än någon annan, men jag tycker dock att jag är värd den precis lika mycket. Jag blir så glad när du Matilda, som vann, tänker lotta ut en sak från London, du kunde ju lika gärna behållit den själv, men du väljer att vara så schysst att lotta ut den till någon av oss läsare som inte fick chansen att komma till London och träffa killarna. Jag skulle vilja vinna Milkshake City kortet eftersom jag samlar på alla 1D-saker och andra grejer som har någon slags koppling till bandet, vilket det här kortet faktiskt har. Jag har till och med gjort en speciell del av mitt rum till en One Direction - hörna. Jag har fyllt väggarna med planscher och jag har satt upp hyllor med alla saker jag äger med 1D. Jag har helt enkelt smittat ner hela mitt rum med One Direction Infection, haha skämt åsido. Jag har kanske slösat lite mer pengar än jag borde över One Direction, men samtidigt, för varje liten bild, för varje liten sak, för varje video, och varje tweet jag läser, finner jag en så otroligt stor glädje, och vad är pengar gentemot glädje? Jag skulle älska att få vinna detta kort, dels för det kommer från London (har aldrig varit där) och dels för att det har en så stark koppling till 1D. Jag behöver väl knappast tillägga att jag älskar Niall, Zayn, Harry, Louis och Liam. Så mycket att jag ibland gråter. Om man fightas mot haters och mobbare varenda eviga dag som jag så är det en så stor lättnad att vara en del av 1D-family. Tack för allt! Kram Emmy ♥



2012-01-30 @ 20:48:04
Amanda Paavola

Hejsan! Jag och min bästavän Elin har pratat länge om att fara till London, och nu efter att ha tjatat.. Jag vet inte hur länge? Så ska vi äntligen få fara. Jag har varit velat fara till London hela mitt liv eftersom alla säger att det är en underbar stad.

Och nu när vi äntligen får fara (Vet inte riktigt när det blir) Men vi ska iallafall börja planera resan snart. Och nu är det ju ännu roligare att fara dit eftersom att One Direction kommer där ifrån, hoppas verkligen att dom är på ''hemma besök'' då för jag har aldrig träffat dom. Men hoppas på att jag kommer göra det någon gång i mitt liv. Men som sagt, nu när du har tävlingen så har jag en anledning att gå in dit. Okej, jag skulle gått in ändå. Men det skulle vara jätte kul att vinna ändå. Lycka till till alla som tävlar, ha en bra dag. Kram!



Blogg: http://amandapaavola.blogg.se/
2012-01-30 @ 21:37:30
Aya

Hej! Jag var i England för några veckor sedan och jag ville åka till Milkshake City men vi hann inte :( Jag ville också träffa grabbarna men de gick inte heller! Jag hoppas verkligen att jag vinner det skulle betyda mycket för mig! Jag har varit med i många tävlingar men aldrig vunnit :( om jag vinner skulle jag bli riktigt glad! :) stor kram // Aya



Blogg: http://somengodisbit.devote.se
2012-02-01 @ 19:35:35
Kelly

Gulligt av dig att göra någon av dina läsare glad av det!

Jag skulle vilja ha det eftersom att när jag åker till London (elr något annat ställe med Milkshake City), vilket jag en dag hoppas göra, så kommer jag definitivt att ta en sväng förbi Milkshake City och använda mig av kortet! Det kopplar jag bara ihop med killarna alltså, och om 1D-shaken som är en blandning av grejer de valt ut finns kvar skulle jag vilja köpa en och smaka. Slår vad om att den kommer att vara delicious ;)

Sen älskar jag alla sorters milkshakes överhuvudtaget så jag skulle bli galet glad om jag fick det. Haha, och det ser faktiskt rätt gulligt ut!

Kram.

Hoppas att det inte är försent förresten, är 2 timmar sen..



2012-02-02 @ 22:57:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback