Oändligt stort tack till Sony Music!

- Jag kommer nog aldrig kunna tacka Sony Music tillräckligt mycket för att dem ska förstå hur mycket den här resan har betytt för mig, och att dem just gav mig denna chans att träffa killarna i One Direction, sedan gå på deras konsert.
Nina & Jael som var med till London var helt fantastiska människor, så fina & omtänksamma!
Dem hade koll på allting och informerade oss om allting helt otroligt bra!
-
Från mitt hjärta, ett oändligt stort tack till Nina, Jael och Sony Music! ♥
-
- Jag är så otroligt glad att vi var ett så bra gäng som åkte ♥♥♥



Kommentarer
Mia

Han du bli klar med din bild av Harry?? :O



2012-01-31 @ 19:58:47
elin

Såå avundsjuk, men du förtjänade verkligen att få fara! ♥



Blogg: http://elinneriksson.blogg.se/
2012-01-31 @ 22:02:15
Klara

Hej! Jag undrar hur det kommer sig att din syster oxå vann? Kram ♥



2012-02-02 @ 19:31:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback