Svar på Frågestunden - Del 1

Hello snygg! Nu tänkte jag svara på några av era frågor som ni ställde i frågestunden! :)
Vissa av era frågor kommer få egna inlägg där jag endast svarar på den frågan men svaret blir då längre, hoppas ni förstår vad jag menar! :)
Nu kommer första delen av svaren ifrån frågestunden!! :)

1.  Ifrån: Nora
Fråga: Hur länge fick ni träffa killarna? Vad pratade de om? Har du träffat killarna tidigare? Är din syrra ett större fan nu av killarna lyckades du? Haha kram tack för alla underbara inlägg xx
Svar:  Hej Nora! :) Vi fick träffa killarna i ca 30 minuter som vi ska vara glada för. Tydligen är det lång tid för en M&G. Vissa får bara hälsa sen måste dem iväg, så vi blev lyckligt lottade! :) Jag träffade killarna den 2 ocktober när dem kom till Cafe Opera i stockholm, fick en kram av Harry då! :) Ja det har Ida absolut blivit, och det förstår man ju! Om man träffar killarna är det praktikst omöljligt att inte bli det, dem är ju så charmiga! :) Tack så mycket, vad glad jag blir att du gillar dem! Stor kram till dig! :) x
2. Ifrån: Ella
Fråga: Hur reagerade du när du fick veta att du vunnit resan till London?
Mer outfit bilder förresten älskar din klädstil! :)
Svar: Hejsan Ella! :) Den frågan är alltid så svår att svara på jag blev så otroligt glad satt jag inte visste vem jag var längre. Min vän Amanda som var med mig då jag fick reda på det säger att "Du var helt psykiskt störd".  Haha nu efteråt kan jag förstå varför hon säger så. För hur normalt är det att hälla kokande kaffe på tungan för att se om man lever, stor bölja och skratta på samma gång, tappade andan vad chockan osv.. :)
Det kan vi absolut fixa Ella, kul att du gillar den! :)
3. Ifrån: Klara
Fråga: Hur var Zayn?
Sa de nåt om vad de tycker om Sverige?
Hur var deras konsert?
:D
Svar: Zayn var hur trevlig som helst och framförallt otroligt snygg! Han hade världens leende på läpparna under hela träffen, skrattade och var bara väldigt glad! :D
Zayn&Louis sa - we really love swedish girls!
Konserten var magisk. Inga ord kan beskriva hur bra den var, ni som varit där vet vad jag snackar om.  Och till er som inte varit på deras konsert, sätt det på eran Before I Die list! :)
4. Ifrån: Erika
Fråga: Vem tycker du är snyggast i One Direction?:) Själv tycker jag HARRY!!!<33
Var dom lika snälla och söta i verkligheten eller var dom helt annorlunda än vad du trodde innan?:)
Svar: Då är vi två, He's my kryptonite
He keep making me weak
Harry got that one thing. ;)
Dem var helt underbara i verkligeheten! Ja Liam&Louis var faktiskt lite annorlunda än vad jag trodde, vi kan återkomma till det i ett annat inlägg :)
5. Ifrån: Anonym
Fråga: Fick ni själva betala för resan eller gjorde 1D det?
Svar: Sony Music som arbetar med killarna stod för, hotel, flyget, konserten, träffen! Vi själva vi stå för mat och shopping :)
6. Ifrån: Ida
Fråga: blev det någon gång lite "awkward stämning" när ni träffade de? kan tänka mig att jag hade varit supernervös :o
Svar: Hej Ida! Nej inte för min del iallafall, och tror inte det blev det för dem andra tjejerna heller. Ja jag var också super nervös, men killarna är så trevliga och avslappnade och framförallt VÄLDIGT lätta att prata med! Så nej ingen "awkward stämming", endast glada minner och skratt! :D
7. Ifrån: Anonym
Fråga: Kan inte fatta hur kul och hur lycklig jag skulle varit om jag hade varit dig. Men jag ´har två frågor, hur lång tid hade ni på er att träffa dom och när de skriver statusar på sin facebook på svenska. Kan alla se dom då eller är det bara svenskar? BERÄTTA MER OM RESAN! Sjukt bra blogg!
Svar: Jag är verkligen världens lyckligaste tjej! :) Vi viste inte hur lång tid vi hade på oss, men vi fick spendera ca 30 minuter med dem :) Det är inte dem som skriver på svenska det är din data som översätter det dem skrivit :) Antar att det blir så för alla länder, att deras statusar översätts till ens eget språk! Ja det kommer komma MASSA mer uppdateringar om resan! Tack så mycket kul att du gillar den! :)
8. Ifrån: AE
Fråga: Var bilden som man fått av killarna på videos & sånt verkliga & är de lika snygga irl elr kanske snyggare? hihi...De är sååå Sötaaa juuu!! :)
Svar: Enligt mig är dem mycket snyggare i verkligheten! :) Då lyser deras personligeheter ännu mer än vad dem gör i videos! :)
9. Ifrån: Lovisa
Fråga: Blev din syn på någon av killarna annorlunda?
Svar:  Ja fast på ett bra sätt, älskar dem ännu mer nu! :) Men ska komma tillbaka om detta i ett annat inlägg! Intressant fråga!
10. Ifrån: Steffanie
Fråga: Om man såg dig får man komma fram och hälsa eller kanske ta kort med dig :)
Svar:  Haha, oj! :) Jovisst det är bara att komma fram, men jag lär bli lite förvånad men glad! :)
1.  Ifrån: Nora
-
Fråga: Hur länge fick ni träffa killarna? Vad pratade de om? Har du träffat killarna tidigare? Är din syrra ett större fan nu av killarna lyckades du? Haha kram tack för alla underbara inlägg xx
-
Svar: Hej Nora! :) Vi fick träffa killarna i ca 30 minuter som vi ska vara glada för. Tydligen är det lång tid för en M&G. Vissa får bara hälsa sen måste dem iväg, så vi blev lyckligt lottade! :) Jag träffade killarna den 2 ocktober när dem kom till Cafe Opera i stockholm, fick en kram av Harry då! :) Ja det har Ida absolut blivit, och det förstår man ju! Om man träffar killarna är det praktikst omöljligt att inte bli det, dem är ju så charmiga! :) Tack så mycket, vad glad jag blir att du gillar dem! Stor kram till dig! :) x

2. Ifrån: Ella
Fråga: Hur reagerade du när du fick veta att du vunnit resan till London?
Mer outfit bilder förresten älskar din klädstil! :)
-
Svar: Hejsan Ella! :) Den frågan är alltid så svår att svara på jag blev så otroligt glad satt jag inte visste vem jag var längre. Min vän Amanda som var med mig då jag fick reda på det säger att "Du var helt psykiskt störd".  Haha nu efteråt kan jag förstå varför hon säger så. För hur normalt är det att hälla kokande kaffe på tungan för att se om man lever, stor bölja och skratta på samma gång, tappade andan vad chockan osv.. :)
Det kan vi absolut fixa Ella, kul att du gillar den! :)

3. Ifrån: Klara
-
Fråga: Hur var Zayn?
Sa de nåt om vad de tycker om Sverige?
Hur var deras konsert?
:D
-
Svar: Zayn var hur trevlig som helst och framförallt otroligt snygg! Han hade världens leende på läpparna under hela träffen, skrattade och var bara väldigt glad! :D
Zayn&Louis sa - we really love swedish girls!
Konserten var magisk. Inga ord kan beskriva hur bra den var, ni som varit där vet vad jag snackar om.  Och till er som inte varit på deras konsert, sätt det på eran Before I Die list! :)

4. Ifrån: Erika
Fråga: Vem tycker du är snyggast i One Direction?:) Själv tycker jag HARRY!!!<33
Var dom lika snälla och söta i verkligheten eller var dom helt annorlunda än vad du trodde innan?:)
-
Svar: Då är vi två, He's my kryptonite
He keep making me weak
Harry got that one thing. ;)
Dem var helt underbara i verkligeheten! Ja Liam&Louis var faktiskt lite annorlunda än vad jag trodde, vi kan återkomma till det i ett annat inlägg :)

5. Ifrån: Anonym
-
Fråga: Fick ni själva betala för resan eller gjorde 1D det?
-
Svar: Sony Music som arbetar med killarna stod för, hotel, flyget, konserten, träffen! Vi själva vi stå för mat och shopping :)

6. Ifrån: Ida
-
Fråga: blev det någon gång lite "awkward stämning" när ni träffade de? kan tänka mig att jag hade varit supernervös :o
-
Svar: Hej Ida! Nej inte för min del iallafall, och tror inte det blev det för dem andra tjejerna heller. Ja jag var också super nervös, men killarna är så trevliga och avslappnade och framförallt VÄLDIGT lätta att prata med! Så nej ingen "awkward stämming", endast glada minner och skratt! :D

7. Ifrån: Anonym
-
Fråga: Kan inte fatta hur kul och hur lycklig jag skulle varit om jag hade varit dig. Men jag ´har två frågor, hur lång tid hade ni på er att träffa dom och när de skriver statusar på sin facebook på svenska. Kan alla se dom då eller är det bara svenskar? BERÄTTA MER OM RESAN! Sjukt bra blogg!
-
Svar: Jag är verkligen världens lyckligaste tjej! :) Vi viste inte hur lång tid vi hade på oss, men vi fick spendera ca 30 minuter med dem :) Det är inte dem som skriver på svenska det är din data som översätter det dem skrivit :) Antar att det blir så för alla länder, att deras statusar översätts till ens eget språk! Ja det kommer komma MASSA mer uppdateringar om resan! Tack så mycket kul att du gillar den! :)

8. Ifrån: AE
-
Fråga: Var bilden som man fått av killarna på videos & sånt verkliga & är de lika snygga irl elr kanske snyggare? hihi...De är sååå Sötaaa juuu!! :)
-
Svar: Enligt mig är dem mycket snyggare i verkligheten! :) Då lyser deras personligeheter ännu mer än vad dem gör i videos! :)

9. Ifrån: Lovisa
-
Fråga: Blev din syn på någon av killarna annorlunda?
-
Svar: Ja fast på ett bra sätt, älskar dem ännu mer nu! :) Men ska komma tillbaka om detta i ett annat inlägg! Intressant fråga!

10. Ifrån: Steffanie
-
Fråga: Om man såg dig får man komma fram och hälsa eller kanske ta kort med dig :)
-
Svar: Haha, oj! :) Jovisst det är bara att komma fram, men jag lär bli lite förvånad men glad! :)

Sådär, det var dem 10 första svaren ni fick svar på! Jag ska försöka hinna mer flera ikväll och en del andra smariga inlägg! Som jag sa vissa frågor tar jag i egna inlägg och vissa av er som skrivt eran mail kanske får ett personligt svar! :) Hoppas ni haft en bra Tisdag, nu ska jag äta sedan återkommer jag! :)

Kommentarer
Erika

Tack för svaret!:)

WIIEEE, HARRY IN MY HEART!!!;) <33



2012-01-31 @ 19:37:53
Therese

Måste bara få säga det..

Du e underbart fantastisk och en sror förebild!!

Love u!!!<3



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-01-31 @ 21:21:07
agnes

åhh kan man fråga en fråga nu i efterhand?

vill verkligen veta hur Niall va? asså hur han va som person, är han som man ser i videos? och kunde man höra att han fes nån gång? ;)



åhh det är så himla snällt av dig att göra detta! är hur avis som helst, men du förkänade det verkligen!



2012-01-31 @ 21:23:38
Linnéa

Hej matilda!

Jag vill bara säga att jag tycker du är en fantastisk tjej och en bra förebild för alla!

Min fråga vad har du för betyg i svenska?



2012-02-03 @ 21:09:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback