"The Ultimate swedish fan" Part 2

Många utav er frågar fortfarande vem jag ska ta med mig till London, för er som har missat det så är det min storasyster Ida jag ska ta med mig. Vi bestämde det samma dag som skivan släpptes och hon köpte den till mig i julklapp.


Efter Ida beställt skivan till mig på samma dag som släppes sa hon:
- Matilda hoppas att du förstå att jag ska med när du vinner!
Mitt svar lät ungefär såhär:
- Det blir ganska lätt att lova eftersom jag inte kommer vinna. Det är omöjligt att vinna, Ida då måste jag vara 1/3 på flera tusen andra One Direction fans i svergie. Även om jag vet att jag är sveriges största så finns det andra som är likadana som mig. Tror knappast juryn kommer lägga märke till lilla mig ifrån Norrtälje.. Fattar du hur omöjligt det är.
-
Under hela väntetiden till den 7 december 2011 så gick Ida och peppade mig om att jag skulle vinna. Men hon fick alltid samma svar tillbaka. Det är omöjligt. Men hon kom alltid tillbaka med samma svar:
- Alltså Matilda det kan inte finnas ett större fan till dem än du. Och det vet du själv.


Och sedan kom den dagen den 7 december 2011 och jag fick reda på att jag vunnit, det första Ida sa till mig i vårat mobilsamtal:
- Vad var det jag sa, jag kände hela tiden på mig att du skulle vinna. Hoppas du kommer ihåg vad du lovat! ;)




Jag älskar min syster, hon stöttar mig i vad jag än gör. Och tror alltid på mig till 100 %. Det var ett självklart val att ta med just henne till London.


- Jag & Ida Julen 2011


Jag älskar mina två systrar mest av allt på denna jord.
Lillasyster (lillskiten) Kajsa  - http://kajsisengstrom.blogg.se/
Storasyster Ida - http://idaaengstrom.blogg.se/


Mera delar av min historia kommer.





Kommentarer
Sarah

Jättegulligt att du tar med henne! Skulle också ha gjort det om jag var du. Hoppas ni har det awsome däär och hälsa gärna från mig! ;)



2012-01-11 @ 23:32:05
IDA

Gud vad gullig du är syster! Jag kommer alltid att stötta dig till 100%, lika mycket som du stöttar och finns för mig. Älskar dig så mycket och vi kommer att ha en galen resa. Jag ska även ta tillbaka dig till London så vi hinner se mera av din vacka stad :D <3



Blogg: http://http://idaengstroom.myshowroom.se/
2012-01-12 @ 16:28:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback