- Skitgubbar

Tjena.
Är nu hemma hos Amanda igen, glömde min dator hemma tyvärr!! Så kan inte lägga upp del 3 idag, eftersom den ligger på min dator. Men men, så ligger det till.
Jag & Amanda har varit hemma hos mig och ätit middag, fikat och spenderat lite tid med min familj. Men nu är vi tillbaka i Norrtälje!


- Idag har jag och Amanda även varit på the phone house för att kolla om Amandas mobil kommit, men det hade den inte så vi bestämde oss för att vara riktiga jävla skitgubbar och ta kort brevid "finns i lager!" - skylten. Haha, Efterblivna?


Kommentarer
Sofie

Hej, eftersom du bor i Norrtälje, eller utanför har du någongång varit i Grisslehamn? Din blogg är sjukt bra!



2012-03-07 @ 22:43:58
mysan

Hej allt bra? :)



Blogg: http://myedenvad.blogg.se/
2012-03-07 @ 22:48:00
Anna

Sitter du å Amanda ihop i varandra eller ni är hela tiden :P



2012-03-08 @ 07:54:10
lisa

hur går det med din id experience ?:) jättrebra blogg!!



2012-03-08 @ 15:23:31
sofie

När du kramade alla killarna, hur var deras lukt?:D luktade dem gott?:D

minss du? vad luktade dem isåfall? :)



snälla beskriv alla dem!



2012-03-08 @ 16:21:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback