2 Frågor & svar

-
Svar: Hej Emma! :) Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det, eftersom jag själv tycker jag är väldigt blek! Men nej jag använder inte brun utan sol, men för något år sedan använde jag det så då använde jag Åhlens egna eller Dove. :) Och mitt hår är ju igentligen blondt, men jag färgar mitt hår brunt! Dock funderar jag på att gå tillbaka till blond! :)
Tack så mycket för dina fina ord, det gör mig otroligt glad! :) Kram
-


Svar: Hejsan Emma! :) Jag har faktiskt inte någon speciell favorit affär. Jag köper dem kläderna jag gillar där jag hittar dem bara :) Men några affärer jag gillar är : Vero Moda, HM & bikbok! :) kram



Kommentarer
Sofie

När du kramade alla killarna, hur var deras lukt?:D luktade dem gott?:D

minss du? vad luktade dem isåfall? :)



snälla beskriv alla dem!



2012-03-06 @ 19:36:18
Anonym

Kommer din 1D - experience snart??



2012-03-06 @ 19:57:30
Emma

När du var i London, hade du tid till att shoppa då? Vet du några klädaffärer där som du tycker har snygga kläder. Skulle bli jätte glad för svar! Älskar din blogg, jag kollar på den 24/7 för att se om du uppdaterat. :) kram



2012-03-07 @ 08:16:38
Anonym

hahahaa du skrev ju några inlägg ner att du solade solarium



2012-03-08 @ 07:30:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback