Ett fan svimmar + Fråga till er läsare :)

* kopiera inlägget jag skrev på www.onedirectionswe.blogg.se *
-
Ett fan svimmade när Zayn höll henne i handen under signeringen i New York, haha stackarn!! Zayn är så gullig som ändå håller kvar så länge han kunde tills hon verkligen ramlar ner på golvet!!
---------
När jag såg denna video tänkte jag hjälp stackars tjej! Sedan när jag tittade andra gången la jag märke till hur otroligt söt Zayn är som verkligen håller kvar i hennes han tills hon verkligen har ramlat ner på golvet, hur han reser så och verkligen vill se hur hon mår. Zayn, vilken man! :)
-
Men sen slog den tanken mig, tänk om denna tjej vann samma tävling jag vann. Att få åka och träffa killarna backstage, hade hon fått en hjärattack och dött då? Om hon knappt klarar av att Zayn håller hennes hand, hur skulle hon då klara av att spendera en meet & greet med dem? :P
-
Så har en fråga till er som jag är nyfiken på att veta:
- Har ni träffat killarna någon gång, hur regerade ni då? :)
- Och om ni inte har, hur tror ni att ni skulle reagera? :)


Kommentarer
Erika

Jag har inte träffat killarna någon gång eftersom jag bor i Skåne och det tar ca 6 timmar att åka upp med bil till Stockholm så det blir ganska dyrt bara att åka dit. Men jag vill så gärna se de!!<33

Jag tror jag hade kunnat vara lugn när jag mötte dem. :)



2012-03-15 @ 20:42:31
Angelica<3

Om jag skulle träffa killarna<3(vilket jag aldrig kommer göra) så skulle jag döööö;););)<3 BÄSTA BLOGGEN!!!!!<3



2012-03-15 @ 20:56:18
Annina.

Jag har aldrig träffat dem, men jag tror jag skulle bli sååå blyg och typ bara stå där och inte veta vad jag skulle säga! haha :)



Blogg: http://theysaidspeaknow.blogg.se/
2012-03-15 @ 21:04:07
Elin

Jag är en ganska lugn och blyg tjej.. men om jag hade träffat dem så hade jag nog bara lett hela tiden och försökt andas :o jag hade försökt hålla mig lugn och sen efter "träffen" så hade jag stått och skrikit, gråtit och dött.. hahha c:



Blogg: http://onedworld.blogg.se/
2012-03-15 @ 21:15:28
Emma

Jag har träffat de sju gånger, första gången sa jag inte så mycket, stirrade bara typ, kunde liksom inte fatta att dom stod där! Andra gånger var jag och min kompis utanför deras studio med bara 5tjejer till, och då heeh... Råkade jag ramla på Niall ;P sen snackade vi med dom jättemycket. så himla trevliga i verkligheten! :D



Blogg: http://emmaweliin.blogg.se/
2012-03-15 @ 21:44:50
Emma'

Jag har aldrig träffat dem. Antingen så kommer jag bli super blyg och inte våga säga någonting ELLER så kommer jag prata på hur mycket som helst och verkligen ta vara på den tiden jag träffar dem! :) ♥



2012-03-15 @ 21:59:39
adina

Hahaha jag är jävligt social men jag skulle inte ens kunna prata.. skulle typ glömma bort hur man andas! HAHAH



2012-03-15 @ 22:25:51
adina

Och btw så skulle jag skaka som fan. Lovar mina ben skulle inte ens orka bära mig HAHA



2012-03-15 @ 22:26:59
matilda

Jag har aldrig träffat dom tyvärr :(. Men det tänker jag göra nån gång! Vet inte hur jag reagerat. Men hade väl iaf försökt prata lugnt o vanligt med dom :). Ååh, vad jag vill träffa dom! <3



2012-03-15 @ 23:00:50
Linn

Träffat dom en och en halv gång typ, Baha, Första gången var andra oktober 2011, Jag var lugn och fin fin, samlade mig och höll mig på plats, Skrek inte, grät inte, utan bara liksom ''spelade cool'' fast mitt hjärta dunkade 100000 slag i sekunden, Liam log åt mig, Harry tog min hand och blinkade med ena ögat och sa ''Hej beautiful, how are you'' Eftersom man va tvungen att snabba sig iväg för att alla andra skulle få singerade saker log jag och svarade ''Im fine thanks, And you lovely?'' Och blinkade tillbaka, vilket gjorde att han fick ett stort charmigt leende på läpparna och svarade ''Now im really fine, hope to see you again '' Och så gjorde han en puss mun åt mig, Efter det skrek louis ''HEEEY BABE!!'' Till mig, och jag var ju inte berädd på det, så jag blev skrämd, röck till och spärrade upp ögonen, vilket både han och harry såg, så dom började fnissa lite, så jag log, drog ett djupt andetag och typ svarade nått i stil med ''And hello on you too sweetpie'' Vilket fick han och harry att skratta mera, Zayn log bara ett riktigt fint leende åt mig, och niall gjorde ingenting, Men det var klart den bästa dagen i mitt liv! Sen den ''halva'' gången jag träffade dom var på arlanda nu den 13 februari , När killarna bara typ ''sprang iväg'' Men jag stod längst, längst fram.. och när jag såg paul komma vid dörren pep jag ''Paul, Paul, titta det är PAUL!'' Till min kompis som började gråta, Och sen fick man se killarna, harry mötte min blick för någon sekund och log stort, sen gick allt så fort så var dom borta... Joo, det är så det gått till för mig, Riktigt lyckligt lottad är jag! Sen ska jag till London snart, och hoppas på att få träffa på killarna där någonstans, Kanske milkshake city, BTW, Något bra hotell du kanske kan tippsa om? Ha det bra matilda, hoppas du gillade min kommentar xD



2012-03-16 @ 01:11:47
Anonym

Jag har inte träffat killarna men hoppas på att få göra det snart haha. Iaf, jag skulle nog vara lite nervös men skulle kunna hålla mig lugn ändå :) Man vill ju dessutom göra ett bra intryck, inte vara en av de som bara skriker eller svimmar när killarna försöker prata med en.



2012-03-16 @ 03:01:48
linnea

vilken linje går du:)?



2012-03-16 @ 07:44:28
jessica

Jag har inte träffat killarna men vill verkligen göra det , den dagen då jag får chansen att träffa dom kommer jag att försöka behålla lugnet dock så kommer mitt hjärta 1000 gånger i sekunden och jag kommer säkert glömma bort att andas =D



Blogg: http://jjessicas.blogg.se/
2012-03-16 @ 08:48:04
Natalie

Jag har aldrig träffat killarna, men om jag skulle göra det så tror jag att jag ska ta det lugnt och tänka att det är mina kompisar som jag talar med..tror att det blir lite svårt när man står vid världens snyggaste killar, men ja! Och så tror jag att jag kommer att ha lite problem med att prata, jag kommer nog att babbla på eller så blir det helt tvärtom! Men när man har de som sin största dröm så tror jag att man försöker "ta det coolt" och inte sabba det med skrik och klängande! ;)



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-03-16 @ 16:34:01
wilma

sugen på att läsa något?! läs min novell om 1D på bloggen, http://aaaxelborn.blogg.se/

just nu är bara kap. 1 uppe.

btw, älskar din blogg!



Blogg: http://aaaxelborn.blogg.se/
2012-03-16 @ 17:37:22
Klara Domeij

Första gången jag såg killarna var på arlanda den 13/2-12! Det var så häftigt, bara grejen att vara där och få se dem i verkligheten! Men det var sånt kaos, alla skrek och jag var orolig att nån skulle göra illa sig, speciellt 1D. Sedan när de åkte iväg stod jag o min kompis ca 30 cm ifrån deras bil, lite coolt! ;) Efteråt ser vi hur grymt många springer till upptåget för att åka in till stan och alla skriker: OMG, vi såg dem, vi måste hitta dem nu!!! Som sagt, kaos. Jag och min kompis kände oss rätt tomma. Glada för att vi fått se dem men lite besvikna eftersom det gick så fort :/ Så vi bestämde oss för åka in till stan eftersom vi ändå var i skolan liksom. Vi tog det rätt lugnt, åkte till plattan och käka lite pizzaslice där. Sedan bestämde vi oss för att åka till Grand Hotell, bara för att kolla liksom. Vi var som sagt jättelugna, gick runt o fota och inte alls på "jakt" om man säger så ;) Vi kom fram till grand men det var inga där så vi gick vidare längs gatan. Då kom vi fram till hotellet lydmar som låg några meter därifrån. Det var några tjejer utanför så vi tänkte fråga ifall de visste nåt. De var rätt avvaktande och frågade varför vi var där. Men sedan drog de med oss en bit bort, började le och sa: Skriv inget på twitter elr fb, var lugna, för killarna är i det här hotellet. Jag och min kompis fick en chock, kollade på varann och fattade ingenting. Av slump hade vi hamnat där medans de andra 15 tjejerna visste att de skulle vara där. Efter en stund kom Tom fram till oss (han jobbar med 1D i sverige). Han sa att om vi var lugna och inte spred vidare om hotellet så kunde 1D komma ut på den stora balkongen. Så efter ca 15 min ser vi ett bekant ansikte titta fram, det var Liam! Sedan kom Harry och Niall ut också. De frågade hur vi mådde, om det var kallt och ifall vi ville ha en snöbollsfight! Det var så skönt, ingen av oss tjejer skrek, alla var lugna och bara snacka med de, efter tag sjöng vi WMYB och då dök Zayn fram också o sa: Vas happenin'! Det var magiskt, som en dröm, vi fattade inte alls vad som hände. De sa: vi älskar dig och köttbullar också! Sedan kom de ut och in några ggr till, efter tag hörde ca 15 tjejer till oss men vi fick de att lugna sig så de fick se dem också. Sedan sa Tom att de skulle åka snart o om vi fortsatte som vi gjort så kunde vi vänta vid entrén och kanske få chans att komma lite närmre 1D, typ autografer, kramar osv. Men då var det nån tjej som ringde sin kompis, så efter tag kom typ 20 skrikande tjejer, sen 20 till osv. Då var säkert 100 st sen, så då blev det kaos igen. Vet inte hur 1D tog sig därifrån men vi drog innan det. Enda tråkiga var att Louis inte kom ut nån gång men han kanske hade en dålig dag vem vet:) Så på sätt "träffade" jag 1D. Det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, kommer aldrig glömma det :) <3



2012-03-16 @ 18:15:30
Klara Domeij

var i sthlm liksom*



2012-03-16 @ 18:16:39
- E M M A -

"Träffa" och träffa, det var när dom var här i Oktober. Jo, jag grät väll lite... Ångrar något enormt att jag grät, OM jag träffar dom någon gång mer ska jag hålla mig lugn och vara mig själv. Men det var en sådan stor "händelse" och jag var trött osv.



Blogg: http://allabouteemma.blogg.se/
2012-03-16 @ 18:33:38
My

Jag skulle vilja träffa dom, och om jag gör de skulle jag typ bara börja babbla på på Svenska.. och dom kommer inte fatta ett ord eller så kommer jag bara stå där och inte kunna andas ;)



Blogg: http://mysansblogg.devote.se
2012-03-16 @ 21:44:38
Linn

2 gånger har jag träffat dom, de va helt otroligt! Själv är jag ganska lugn av mig och vill jätte gärna snacka med dom och så, men första gången va jag helt överväldigad typ och först tänkte så händer verkligen detta? Men sen en stund efteråt jag träffat dom kan jag bryta ihop haha, för jag är så lycklig så kommer glädjetårarna fram och jag hoppar runt lite sådär ;)



2012-03-17 @ 00:38:41
Rebecca

Jag fick träffa dem ungefär som du, helt själva utan en massa andra fans runt omkring. Första gång vi såg dem på hotellet när de bara gick förbi vart jag helt i chock men sen fick jag som någon slags ringklocka i mitt huvud som gjorde att jag vart lugn, för Harry hade lett så gulligt mot oss och det istället var min kompis som satt och skaka och jag fick hålla henne lugn. Sen när vi träffa dem var jag mig själv, lugn, jordnära och tog verkligen min chsn att snacka med dem. De var helt otroligt gulliga och att få vara i samma rum som dem i en kvart är bara en tanke som får mitt hjärta att rusa. Kram!



Blogg: http://rebeccasantos.blogg.se/
2012-03-17 @ 08:52:10
Eve

Har inte träffat dem, men om jag skulle, skulle jag vara väldigt blyg... är liksom blyg inför vissa i min släkt, jag skulle inte skrika/gråta, jag skulle vara lugn eftersom dem inte gillar när fans skriker åt dem :/



2012-03-17 @ 10:30:58
INA

jag har inte träffat dom en endaste gång! även ifall jag har fösökt ta mig upp till Stockholm några av dom gångerna så har det inte gått :/. Om jag kommer träffa dom någon gång så kommer jag försöka ta det lungt,och kanske vara blyg i början haha :).



2012-03-17 @ 10:50:00
Louise

Har aldrig träffat killarna, bor i Skåne så det blir långt resande och dyrt att åka till Stockholm. Jag hade säkert också svimmat.. haha nä men hade antingen inte fått ur mig ett ord eller snackat dumt och osammanhängande hela tiden:)



Blogg: http://minstahansson.bloggplatsen.se
2012-03-17 @ 19:44:19
Veronica

Nej det har jag inte men om jag gjorde det skulle jag vara som jag alltid är men lite gladare ;D



2012-03-17 @ 21:56:55
Olivia

Jag har tyvärr inte träffat killarna någon gång men jag tror jag skulle vara rätt lugn och verkligen försöka vara mig själv bara. Jag skulle absolut inte skrika och knuffa mig fram eftersom det bara är sjukt jobbigt för dom :D



Blogg: http://onedmoments.blogg.se/
2012-03-18 @ 09:20:06
Moa

Jag har träffat dom 1 gång och det var typ slumpen!! Jag visste att de var i Stockholm och så. Jag hade precis varit och handlat lite mjölk till mamma. När jag har gått en bit så hör jag bekanta röster. Jag tänkte att det måste vara någon som har datorn på.Men jag ville ändå titta vem/vilka det var som jag hörde. När jag hade gått lite längre så hände min livs största dröm!! De bara satt där och fikade och jag var det enda fanet och dom sa hej!! Jag tänkte ska jag gråta eller skratta men fick inte fram ett ord ich då sa Harry att han skulle fixa en auto till mig och jag sa att det var jättesnällt jag fick en kram av allihop och de sa att de älskar att vissa fan inte skriker!! När jag gick hem så bara gröt jag så mscaran rann!!!!!



2012-03-24 @ 06:46:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback