Måndag, slut på lovet

Hey Darlings!
Idag är det Måndag, Gick tillbaka till skolan idag efter en veckas lov. Känns lite sisådär att gå tillbaka till plugg, stillasittande & återigen plugg. Men that's life! Får göra det bästa av situationen! :)
-
Min dag har iallafall sett ut såhär: Först åkte jag hem till min fina vän Amanda för en mysig morgon kaffe innan skolan. Sedan en hel skoldag, fast en annorlunda skoldag. Inga lektioner idag eftersom vi har APL vecka, då massa olika människor ifrån olika jobb inom Barn & Fritids yrkerna kommer till oss för att berätta om vad dem jobbar med, vad det går ut på osv.. Helt okej att börja veckan efter lovet så! ;)
Sedan mötte jag upp Amanda & Fanny efter skolan för små ärenden på stan bland annat solning!
Och nu sitter jag här hemma, har precis ätit och dricker nu min "efter-maten-kaffe" - Standard.
Håller på ladda upp del 2 av frågestunden, så den kommer upp ikväll :) Hoppas på att youtube vill sammarbeta med mig idag!!!
Ganska ointressant dag i helhet.
-

Kommentarer
Emma

Du har så sjukt snygga kläder! Vilken är din favorit affär där du köper mest kläder? <3 kram



2012-03-05 @ 20:58:21
sofie

jätte fint linne! vart är de köpt? =D



Blogg: http://sofieelinkandelen.blogg.se/
2012-03-06 @ 14:23:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback