Middag hos Ida.

Hej käraste ni! :)
Kom precis hem ifrån min syster Ida, vi alla syskonen plus mamma (eftersom pappa är på konsert ikväll) blev dit bjudna på middag & fika!
Till middagen blev det pannkakor med sylt eftersom det är torsdag!
Är det någon av er som gör som min familj som alltid äter pannkakor på torsdagar? :)
Sedan efter maten blev det kaffe och kaka! Yummie.
-
Har inte mycket mer att säga, imorgon börjar jag kl.13.00 hur skönt som helst, men dock så slutar jag 20.00 efter som vi ska gå och titta på "sikta mot stjärnorna" med klassen, det är handikappade som får uppträda och sedan blir det 1 som vinner! :)
Innan skolan åker jag hem till Amanda, vi ska ha mys morgon sedan gå till skolan tillsammans - Standard.
Men tror jag hinner ett morgon inlägg, och det är ju ovanligt ;)
-

BTW, Jag hittade en bild på mig & Amanda om ca 50 år. Haha jag dog när jag såg den, det är verkligen vi!
-


Nu ska jag ladda upp del 3, ses snart!

Kommentarer
sofie

När du kramade alla killarna, hur var deras lukt?:D luktade dem gott?:D

minss du? vad luktade dem isåfall? :)



snälla beskriv alla deras lukter!



2012-03-08 @ 20:44:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback