Unbelievable. ♥

-
Det är så overkligt. Kommer ihåg när denna video kom ut och tävlingen om vilka 3 fans i Sverige som skulle utses till "the ultimate swedish fan".
Nu när jag tittar på video några månader efter allt slår tanken mig som jag inte tänkt på förut. Det är mig, Evelina & Mathilda dem pratar om i videon. Det var vi tre som blev dem lyckliga vinnarna. ♥
-
Niall - Are you our ultimate swedish fan?
Harry - If you are, take a part in this competition and you can win a trip to London and see us live, AMAZING!
Louis - Good luck, we have to find the THE ultimate swedish fan, let the battle begin
Liam, Zayn & Niall - AAAHHH
Harry - KÖTTBULLEE!!
-
Ganska sjukt. Om man ser det på det här sättet.♥

Kommentarer
Anna

Haha dog lite när Harry sa KÖTTBULLEE! Tänk att du har fått träffa dem! :)



Blogg: http://cosmic.devote.se
2012-03-18 @ 18:14:42
Natalie Johansson

Asså tänk att du var en av dem som de prata om, tänk att det var du som faktiskt vann den dära tävlingen! Skulle ha dött om något sådant skulle hända mig..Jag skulle bli så glad att jag skulle skrika så hela Sverige hörde det, jag skulle bli världens lyckligaste! Jag vill också träffa killarna, de är min största dröm just nu, och jag hoppas VERKLIGEN att de kommer till Sverige!! Och vem vet? Milkshakekortet kanske kommer att vara till användning i år! :))



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-03-18 @ 21:29:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback