Svaren ifrån frågestunden - Del 2

Sådär, här har ni del 2 av svaren på frågestunden ang. London/One Direction träffen! :)
-
I del 2 pratar jag om: Hur jag "upptäckte" killarna,  När jag lyssnade på dem för första gången och vad jag tyckte om dem då,   Vem jag tycker är snyggast av killarna, Om killarna är lika söta och snälla i verkligheten,  Om någon killarna inte var riktigt som jag tänkt mig,   Jag berättar mer om mig själv,  Hur jag sminkar mig,  Om jag kan göra en smink-video,  Era Frågor,  Var Louis lika rolig i verkligheten,  Om jag tror att jag kommer ha någon kontakt med Harry,  Vilken låt i albumet tycker jag om mest.
-

Kommentarer
Anonym

vad vill du gå för linje då?????

eftersom du sa barn och fritid var ditt största mistag i ditt liv :(



2012-03-06 @ 09:04:35
Louise

haha har aldrig sett dig såhär:) lite flummig asså.. du verkar alltid så samlad! även om du känner dig obekväm är videorna bra och vi uppskattar att du gör detta för dina läsare! :D



2012-03-06 @ 19:53:25
Louise

haha har aldrig sett dig såhär:) lite flummig asså.. du verkar alltid så samlad! även om du känner dig obekväm är videorna bra och vi uppskattar att du gör detta för dina läsare! :D



2012-03-06 @ 19:54:13
Hajrija

hhhahaha så skön Matilda: men oj vilken snygg kille! klick ;)



Blogg: http://trefantastiska.blogg.se/
2012-03-07 @ 22:23:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback