Monday.

Hejhallå måndag. 
Idag var det första dagen på praktiken, den gick jätte bra. Har praktik i 5 veckor framåt nu! 
Annars har det inte hänt så mycket idag, varit med Malin&Josephine. Jag insåg även idag vilken lat kvinna jag faktiskt är, medans Sarah & Josephine åker och gymmar ligger jag hemma i lägenheten och äter choklad.. Menmen, det är väl kul det med! :) 
Helgen spenderade jag hemma hos Kim på Åland, Det blev att titta på när karln bowla & sedan utgång för att fira att han tog hem ålands mästerskapet i bowling :) Mysig helg!
-
Nu väntar jag på att Josephine ska komma hem ifrån gymmet så jag kan åka hem till Bergshamra och hälsa på min saknade mamma :) pyss&kram. 
-
 
 
 

Kommentarer
k

Amen hej jag finns också..........



2013-02-05 @ 18:17:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback