2013 will be awesome.

Nytt år och en ny start på bloggen.
Januari månad har varit en bra månad, mycket glädje. Jag har även äntligen fyllt 18 år. Dock fick januari månad en tråkigt början då min kära farmor gick bort. Vila i frid älskade Farmor ❤ 
-
Och igår satt jag och Josephine och pratade om 2012, då jag insåg att det var ett bra år. Bättre än vad jag trott, när jag tittar tillbaka på allt jag gjort och fick uppleva så var det ett förbaskat bra år. 
-
Jag har en känsla att 2013 kommer leverera! :)
 
Lite bilder ifrån Januari månad:
 
 

Kommentarer
Ida Engström

Hej Matilda! Du är snygg! Hej då!



Blogg: http://Idaengstrom.wordpress.com
2013-02-01 @ 10:02:26
Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael



Blogg: http://forum.modekampanj.com
2013-02-03 @ 21:25:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback