Prestation

Hej och välkommna till min nya blogg.

Nu har jag skaffat blogg.se igen. Så lägger ner bloggen www.matildas.blog.com . Har ju bloggat på blogg.se förut på min gamla blogg www.enmatildas.blogg.se . Men nu har jag gjort en ny blogg, ny adress och en helt ny start! :)


Jag heter Matilda Engström och är 16 år. Jag går första året på gymnasiet, på programet barn och fritid!
Jag kommer ifrån den lillastaden Norrtälje som ligger några mil utanför stockholm. Kan tyvärr inte säga att jag trivs är så bra, så har därför bestämt mig för att troligtvis om allt går som jag vill bli utbytes student till England eller USA om några år! :)


Annars på fritiden så umgås jag med mina nära och kära, och jag har en på senare år kommit på att jag älskar att rita! Så i min blogg kommer ni få följa med mig och det mesta sakerna som händer i mitt liv, bla plugg, vad jag gör på min fritid, och så kommer ni få ta del av en del av det saker jag ritar!


Jag är även ett STORT fan av pojkbandet One direction. jag är även 1/4 bloggare på www.onedirectionswe.blogg.se - sveriges största fan blogg om killarna. Så det lär bli en hel del inlägg om One Direction här också! :)

Så nu hoppas jag ni har fått en liten bild av vem jag är!



Kommentarer
Sofi sjöholm

Vilket gymnasie går du, asså vad heter d :) ?



Blogg: http://sandm.blogg.se/
2012-01-25 @ 22:15:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback