7 december - The ultimate swedish fan

Idag är det exakt 1 år sedan jag fick reda på att just jag vunnit titeln som the ultimate swedish fan till One direction, och därmed åka till London för att träffa dem.
Helt sjukt att det är redan 1 år sedan, kommer ihåg det som igår? 
Hur jag inte ville titta på vilka som vunnit, hur random människor började skriva grattis till mig på facebook, hur glad jag blev satt jag trodde allt var en dröm och var tvungen att försäkra mig om att jag inte drömde genom att hälla varmt kaffe på tungan, be Amanda klappa till mig. Åh herregud en dag jag aldrig glömmer! 
-
Tack tack tack Sony Music att just jag fick uppleva denna otroliga resa till London, Kommer aldrig kunna tacka er tillräckligt mycket! :) 
-
Statusen Amanda skrev åt mig medans jag var i chock, haha! 
-
- världens bästa. 
 
För att läsa om min resa till London och allt annat om "the Ultimate swedish fan" klicka här:
http://matildaengstroms.blogg.se/category/the-ultimate-swedish-fan.html

Kommentarer
Elin

Jävligt avis! Love you Louis ! Asso killen i 1D!!<3<3



Blogg: http://Eliinelliiemsp.bloggplatsen.se
2013-01-02 @ 01:07:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback