Niall Horan

- Många av er undrar hur killarna var, självklart kan jag berätta det. Så vi börjar med Niall! :)
-
Niall
Jag tror vi alla blev lite småkära i Niall under träffen den 22 Januari. Han var så energifyll och så otroligt glad och skämtsam! Han hade ett stort leende på läpparna under hela träffen, och som han skrattade. Jag tror jag hörde hans skratt nästan hela tiden! :) Han var verkligen super söt, han var väldigt lättsam att prata med, och så var han väldigt rolig, en kille med humor och som bjöd på sig själv! :)
Niall var helt underbar!

Kommentarer
Lars

Så söt



2012-02-03 @ 23:05:52
Julia

Aww, det här gjorde så att jag älskar Niall ännu mer :) Sötnos är han <33

Och tack till dig Matilda som uppdaterar detta! :D

Ha det bra



2012-02-04 @ 18:51:46
Hannaaa

Hur får du din hy så fiin? Kan du tipsa om några produkter? :D så fiiiin blogg har du!



2012-02-05 @ 18:49:20
Linnéa

Du verkar vara en riktigt Directioner... Måste bara fråga dig en sak då, om Niall. Har du lagt märkte till endel småsaker? i varenda rörelse han gör, så är det liksom så speedat, han gör allt så snabbt och har 'småryck' när han rör sig. Att han alltid gå när han står på scenen och sjunger. Ett ben fram, ett ben bak osv hela tiden samtidigt som han inte böjjer benen alls. Eller när han tar i när han sjunger, drar han upp kinderna så det ser ut som att han ler, men han inte gör det. Eller när han skrattar riktigt ordentligt. Först så klappar han händerna sedan sätter han fingret vid näs ryggen och böjer sig framåt medan han pillar med ena fingret i ögat sedan lutar han sig bakåt. haha ! eller att han alltid slickar på sina tänder med stängd mun när han är koncentrerad och biter på naglarna när han är nervös? att han alltid gör roliga grimaser och 'drar bak huvudet' sedan skisar han alltid med ögonen när han lyssnar på när någon pratar och han försöker förstå. sen när han pratar så höjer han ofta ögonrbynen, han brukar också röra på sina ögonbryn väldans mycket Har du också märkt att han alltid håller armen när han sjunger på ett speciellt sätt så att armbågen alltid sticker ut och att han pekar väldans mycket med? han biter nästan aldrig ihop tänderna, utan han har ofta öppen mun när han ler eller lyssnar på någon. Vet inte om du förstår vad jag menar, men om någon fattar vad jag menar så borde det vara någon som verkligen kan killarna, som du? snälla svara mig om du förstår vad jag menar!



2012-03-22 @ 12:49:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback