London Resan - Nervösa 15 dagar kvar



Hej, tänkte börjar blogga lite mer om London resan, detta inlägg blir om hur nervös jag är. Det är inte långt kvar nu, det är exakt 15 dagar kvar nu.
Jag har aldrig varit så nervös som jag är just nu, och min nervöstitet stiger mer och mer för varje gång någon nämner det, varje natt, och varje sekund jag inser att det snart är dax att åka!
Just nu sover jag väldigt dåligt pga att jag är så nervös. Många sömnlösa nätter som slutar med att jag tillslut "tuppar av" eller det känns som det. Sedan sover jag länge på dagen, halv 4 på dagen är inte en ovanlig tid att vakna längre. Jag måste börja skärpa mig nu, eftersom skolan börjar på tisdag.


Och när jag blir nervös så skrattar jag, och nu eftersom jag är så otroligt nervös ligger jag och skrattar i sömnen. Jag vaknade tillochmed en gång av att jag låg och skrattade högt för mig själv. Vänner & familj har hört hur jag ligger och skrattar för mig själv medans jag sover.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback