finns så mycket jag saknar just nu.

Dear Diary, det finns så mycket saker jag verkligen saknar. 
- One Direction, London resan, träffen med världens bästa killar, Josephine som bor på andra sidan havet, Amanda som är utomlands, tid till att spendra med alla mina härliga vänner, min gamla kropp som inte såg ut som en knubbsäl, jag saknar att rita. 
-
Det finns mycket saker jag saknar nu, skulle kunna rabbla en hel lista. Men sakerna här ovan är några av huvudpunkterna. Behövde skriva av mig, älskar att skriva av mig. Även om ingen förstår vad jag skriver om, jag tycker det är skönt att skriva det som jag har i huvudet! :) 
Det är ju faktiskt därför jag gjorde kategorin dear diary, endast för mig själv! :) 


Kommentarer
Anonym

DU HAR VERKLIGEN EN TALANG ATT RITA!



2012-07-15 @ 01:10:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback