I love you.♥

- 22/1 - 2012, magiskt. ♥

Kommentarer
Anonym

Måste få se dom snart! Men ska du inte på en till konsert med dom?!:)fast nästa år eller nåt? jag fick inte biljetter..fast jag tyckte jag var snabb, men nej :/



2012-07-26 @ 15:10:45
Anonym

and i love them too.



2012-08-13 @ 01:31:59
Anonym

Hej! Vi är två tjejer som undrar om du vet i fall en konsert biljett till 1D ingår i meet and greet biljetten? :) Skulle vara jätte jätte snällt om du kunde svara på det här. Kram ♥ BTW älskar din blogg.



2012-08-15 @ 20:19:15
sara

hej , jag undrar en sak. när man ska köpa 1D biljetter finns det sidor där det finns VIP pass men jag undrar om du vet vad som ingår i dom ? tacksam för svar för jag har hittat en sida och jag och mina 2 vänner vill träffa dom så mycket!



Blogg: http://odirectionovel.blogg.se
2012-08-20 @ 11:08:41
Anonym

jag undrar EXAKT samma fråga som hon där uppe, för jag vill så gärna också få VIP biljetter någon gång i livet..vet du nåt om en sida? Fast förstår om du inte vet eftersom du vann den tävlingen utan att veta, men det är ju alltid bra att fråga. Så snälla, kan du inte svara på en av våra kommentarer eftersom vi är fler som undrar? skulle varit sjukt, snällt av dig Matilda!!! tack för en sjukt, fin och rolig blogg xxx



2012-08-20 @ 20:12:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback