Måndag

Hej på er! :) 
Tänkte ta en liten snabb helg resume, i fredags var jag, Emilia, Alicia, Elin, Sarah och Linnea först hemma hos Sarah i början av kvällen, sedan drog vi ut på festligheter. Vi hade en härlig fredag med många skratt! :) 
lördagen fick jag tyvärr gå upp lite tidigare än vad som önskas, var tvungen att åka och jobba! Men det gick kanon bra det med! Efter några timmars jobb hämtade jag upp Emilia för mys hemma hos mig, Emilia presenterade mig för serien Pretty little liars, gooosh vad bra den är!!! 
Vi åkte även och tog årets första nattdopp i en sjö här nära mig, förvånadsvärt varmt faktiskt! 
Söndagen var jag även med Emilia! :) 
-
Kom precis hem ifrån en tripp till Norrtälje med Emilia, vi var och hälsade på min kära svägerska Sarah, vi åkte in direkt efter jag slutade jobbet 20.00. Så är helt slut nu, och ligger äntligen i min sköna säng efter en lång dag! 
Ska slänga på pretty little liars innan jag lägger mig. 
Imorgon blir det att jobba ett ovanligt långt arbetspass för att vara mig, 12.00-20.00!! 
-
Nej detta blev ett babbligt inlägg.. så trött. Natti! ♥
-
»Lite bilder ifrån helgen«
-

Kommentarer
Clara

läs min 1D blogg??? :)



Blogg: http://OneDirectionCrew.blogg.se
2012-07-10 @ 16:19:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback