Sommar/Jobb/Vänner/Åland.

Hej! 
Det är sommar och jag jobbar och samtidigt försöker ha ett socialt liv under min lediga tid. Så uppdatering på bloggen kommer inte direkt i första hand, och det får ni förstå.. 
Så dryga kommentarer om att jag inte uppdaterar kan ni sluta med, för jag vet att jag inte uppdaterar bra. Men nu vet ni varför! :) 
-
Men kan berätta att när jag inte jobbar umgås jag med mina super fina vänner, och i helgen som var åkte jag och Sarah till Åland för att träffa världens bästa Josephine! Vi hade det as bra, vi hann med massa saker under en helg, "Allt från att kolla på vita rävar, skräck filmer, åka bil, båt, festligheter, spår, ramla på berg, tälta till ett litet polisdrama. Allt är möjligt och jag längtar redan tillbaka" - taget ifrån Sarahs blogg (www.boge.myshowroom.se)
-
Lite bilder ifrån Åland! :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Liv

Nyktert ser jag ;)



2012-07-06 @ 02:45:18
Anonym

Jag undrar när kommer din 1D experience komma upp på bloggen? hoppas du svarar! älskar din blogg :)



2012-07-06 @ 21:21:41
Anonym

varför har din syster, Kajsa slutat blogga? eller har hon tagit bort den? för när jag gick in på den så gick det inte :/ skulle vara sjukt snällt om du svara, men förstår om du inte har tid och sånt! gillar din blogg jätte mycket :-D



2012-07-06 @ 21:25:00
Nelly

Vadå dryga kommentarer? Det är ju ännu drygare när du gång efter gång skriver "återkommer imorgon med en massa uppdatering" och när man går in här så finns det inte några nya inlägg.



Blogg: http://www.teenagerquotes.blogg.se
2012-07-07 @ 16:21:10
Sarah

Uppdatera dåååååååååå!!!! SEG MÄNNISKA!!!



Blogg: http://boge.myshowroom.se
2012-07-09 @ 19:49:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback