- Hej Huvudvärk!

usch, usch, usch. Klockan är 16:40 och jag ligger fortfarande i sängen och degar mitt nattlinne.
Har sån sprängade huvudvärk idag, jag skulle igentligen åkt in till Norrtälje idag och möta upp Amanda en snabbis. Men istället har jag bara legat här i min varma säng och kollat på några criminal minds avsnitt, sovit och det bästa av allt ätit Äpplemos!
-
Nej nu slänger jag på ett avsnitt till eller kanske tar en powernaap innan middagen.
Puss&kram ifrån mig och min huvudvärk som totalt har förstört min dag! :)
-


- Tackar den underbara personen som uppfann Äpplemos, bästa som finns!

Kommentarer
Mathilda

Finis! Krya på dig, du är bäst!

Svar: Du är bäst!! :)
Matilda Engström



Blogg: http://nmathilda.blogg.se/
2012-06-13 @ 19:00:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback