"Fan ta dig Matilda, du är precis värdelös"

Igår var jag nära på att lägga in mig själv på ett psykhem. Eller anmäla mig själv för misshandel på mig själv.
Varför kanske ni undrar?
Varför höll jag på misshanda mig själv, Varför jag drog sönder min strumpor av ren ilska på mig själv, varför jag slängde mig ner på golvet om&om igen för att få ont i hela kroppen, varför jag satt och slog mig själv tills mina händer blev helt röda, Varför jag höll på riva sönder mitt ansikte.
-
Och nej, denna gång är det inget om One Direction. Tro det eller ej!
-
Igårkväll missade jag James Morrisons spelning i Stockholm, RixFM. Eller missade och missade, jag hade ingen aning om att han ens var där tills jag såg en bild på Facebook, och missa det gjorde jag ju på sätt och vis men grejen är den att jag har varit på Åland utan någet internet eller kontakt med den "svenska världen" så därmed hade jag ingen aning om att han var i sverige. Fan. Fan. Fan.
Jag som verkligen älskar James morrison!! Hans röst ger mig alltid rysningar.
A voice of a God - James Morrison.
-
Under mitt psykbryt då jag både skrev en facebook status och misshandlade mig själv samtidigt som jag skrek rakt ut i Amandas rum ungefär såhär :
Jag - "FAAAAAAAN AMANDA, FATTAR DU DET ÄR MIN JAMES MORRISON SOM SPELAR OCH JAG ÄR INTE DÄR. FAN TA MIG SJÄLV, JAG ÄR PRECIS VÄRLDELÖS, JÄVLA IDIOT. Amanda jag behöver ditt stöööööd nu"

Amanda - Du av alla fans ska fan inte klaga Matilda.

Och hon har rätt, jag ska verkligen inte klaga. För visst jag tycker verkligen om James Morrison musik, men jag älskar One Directions. Jag av alla svenska fans till One Direction fick åka dit och se mina absoluta favorit killar. Fast det känns ju surt att inte få se James Morrison, men får åka till någon annan stad där han spelar någongång! :)
höhö, livet får gå vidare! ;)


- Vilken man. 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback