Frågor & svar - Ang. Turkiet




Svar: Hej Alina, jag ska till Alanya! :) Har varit där 4 gånger tidigare och bor på samma hotell varje gång, Green Garden Hotel, och älskar det!  Så nu i sommar blir det 5te gången jag åker dit! :) Hoppas du får det bra på din resa :) 
-
- Jag har sett att det kommit in flera frågor, och jag ska svara på flera så fort jag får tid till det! :) Och känn er fria till att fortsätta fråga saker, det är endast kul och jag älskar när ni är aktiva det gör mig mer motiverad till att blogga! :) 
-
»Bilder ifrån 2010, senaste gången jag var i Turkiet.«

 
 
 
 
 
-
USCH, jag mår psykist dåligt över hur mycket jag har gått upp i vikt dem senaste två åren. Fan. Nu är det dax för ändring.

Kommentarer
agnes

åh jag va i Alanya, green garden för bara några veckor sen! så himla fint! ha det så braa!



2012-06-28 @ 21:54:35
Sarah

ska vi börja träna!?!?!?!?



Blogg: http://boge.myshowroom.se
2012-07-02 @ 22:39:02
sannasvedin

Har varit där två gånger och jag älskar det också!
Super fint hotell verkligen!:)



Blogg: http://gottagetdown.blogg.se
2012-07-13 @ 22:21:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback