Matilda&Mathilda kväll.

- Nu har jag precis varit och hämtat min vän Mathilda :).
Våra planer inför denna kväll är väl att softa, och titta på EM. Sverige spelar ju mot Urkrina idag! :)
Så vi ska ta något gott och sätta oss vid soffan och heja på vårat Sverige, även fast jag i det stora hela håller på Spanien. Fernando Torres 
Senare ikväll vet vi inte vad vi ska göra än, men det är så det ska vara när man har lov, man ska ta dagen/kvällen som den kommer!
-
Imorgon ska jag ha min första dag på jobbet, spännande! :)
-

"Alltså Matilda vi har ju bara gamla & fula bilder på oss, vi tar ju aldrig nya och fina bilder. Det gör  vi aldrig alltså. Vi ser alltid ut som fula mongo när vi tar kort tillsammans." - Mathilda Norman
-


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback