Tisdag - första dagen på jobbet.

Första gången i hela mitt liv som jag jobba faktiskt.
Idag hade jag mitt första arbetspass på ICA, jobbade ifrån kl.15.00 - 20.00 och ja jobbigt var det när man är van med att inte jobba. Men det gick bra! :)
-
Innan jobbet var jag med Norman, vi åkte och tittade på min lillasysters avsluting, tänk att lillskiten nu har gått ut grundskolan!!
Vi åkte hem hit och åt glass & jordgubbar (standard när det är skolavslutning) med pappa, Ida, Sara och Ewelinn! :)
Sedan Jobbade jag somsagt.
Efter jobbet drog jag hem en snabbis för att äta, sedan drog jag och spenderade kvällen med min fina vän Emilia, mys! :)
Kom nyss hem efter att skjusat hem henne igen, och nu tänkte jag unna mig själv lite Criminal Minds för det är jag värd efter denna dag, är helt slut. :)
-


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback