upptagen bloggare

Hej Swaggies.
"Ses när jag är hemma i sverige igen! :)" - Jovisst. Haha, jag kom hem i lördagskväll, och jag hade ju lovat er uppdatering när jag kommit hem till sverige. Men så blev det inte riktigt! För direkt när jag kom hem så åkte jag och mötte min vän Mathilda, och sedan spenderade natten med henne! :)
På Söndagen blev det inte heller någon uppdatering, eftersom jag drog till Amanda och spenderade natten där.
Sedan idag Måndag så har jag varit i Norrtälje med Malin, Sarah och Emilia. Vi myste lite i vårsolen, kollade lite på Norrtäljes stads utbud i dess få butiker. Sedan drog vi upp sommarkänslan med att äta en varsin glass! :)
-
Så under dem senaste dagarna jag har varit hemma så har jag varit upptagen med att träffa några av min underbara vänner jag saknat under min lilla tid på Åland. Just nu saknar jag min ålännska vän Josephine väldigt mycket, men förhoppningsvis kommer hon till sverige på torsdag! :) Annars tar jag båten över till Åland så fort jag kan!
-
Ni får ha det super bra, för nu ska jag gå och fixa min lillasysters hår inför hennes bal som är ikväll!
Kanske någon bild kommer upp! :)
-
Här kommer iallafall bilder ifrån dem tre senaste dagarna hemma! :)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback