Bloggsvakan + fråga till er läsare

Jag förstår att dem flesta av er märkt av att jag har haft en bloggsvaka. Jag har inte har någon lust alls att blogga även fast ni är underbara läsare som skriver otroligt gulliga & trevliga saker till mig som gör mig jätte glad så har jag inte haft någon blogglust. Det börjar bli bättre nu, men skulle inte säga att jag är på topp direkt ;)
-
Men jag kämpar på så gott jag kan, och tackar er alla för ni är otroligt fina människor som gör mig väldigt glad! :)
-
Men nu när jag ändå skriver ett inlägg om bloggandet så tänkte jag fråga er lite frågor som jag gärna vill att ni svarar på :) Eller jag skulle vara tacksam om ni gjorde det!
-
- Vad vill ni att jag ska blogga om?
- Vad anser ni är roligt att läsa om?
-
Tryck till nu och berätta för mig vad ni tycker! :)
-


Kommentarer
sofie

när ska du svara på min fråga det där med lukten? :D



2012-03-28 @ 21:45:58
INA

Jag älskar att läsa om när du träffade Zayn,Harry,Niall,Louis och Liam fast det har du skrivit om mycket. När kommer din One Direction Experience upp? :)



2012-03-28 @ 22:01:31
jessica

Jag tycker att din blogg är bra som den är :) <3



Blogg: http://jjessicas.blogg.se/
2012-03-29 @ 09:35:18
Anonym

Berätta mer om One Direction :) och jag väntar fortfarande på 1D experience, den skulle väl kommit upp för flera veckor sen? varför har det dröjt? :)



2012-03-30 @ 20:44:17
Therese Ekendahl- hästar, 1D, FOTOTÄVLING PÅGÅR!

den e super bra som den e, men kanske att du kan lägga upp din One Direction Experience??

och lite mer om möterna, men de e bra som de emed!!:)



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-03-31 @ 15:10:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback