Min onsdag/torsdag

Igår hade jag en super mysig onsdag som börja med frukost med världens bästa Amanda.
Sedan lunchade jag hemma hos storasyster Ida.
Efter skolan gick jag och Mathilda ner till stan för att möta upp lillasyster kajsa.
Jag och kajsa gick och fikade på ett mysigt cafe sedan gick vi runt och kollade i affärer. Senare på kvällen åkte vi båda hem till Ida för lite kvällsmys! :)
-
Sedan avslutades min onsdagskväll där den började, hemma hos Amanda! :)
-
Drog allt i en snabb version nu, för är otroligt trött och vill sova:) Idag (torsdag) har jag vart med Norman, Malin, Emilia, Amanda och josse blanda annnat! :) gått en Powerwalk med mamma! :)
-
Tre bilder ifrån i onsdags!
Dålig outfit bild.
- världens bästa lillasyster.

Kommentarer
Ida Engström

Lägg upp lite outfit :)



Blogg: http://Idaengstrom.wordpress.com
2012-06-01 @ 18:23:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback