Satans Träningsvärk.

Fysatan vilken träningsvärk jag hade i min mage inatt efter min två dagar i rad mördar magpass. Hade sån träningvärk satt jag inte kunde röra mig alls, och jag rör mig hela tiden när jag sover. Så det blev inte mycket sömn för mig inatt.
Tanken slog mig att jag kanske ska lära mig att leva med min fläskmage istället för denna smärta, men sen på när jag klädde på mig ångrade jag mig lika snabbt. Jag har varit allt för onöjd med min kropp allt för länge, och det är dax för föränding. 
-
Idag har jag varit hos min underbara morfar, det var ett tag sen jag träffade honom. Vi fikade en hel del, sedan blev det avocado-sallad! :) 
Nu sitter jag hemma hos Sarah&Martin, jag och Bogis var precis ute på en lång powerwalk med massa snack! 
Morötter, dipp och gruka har vi tagit fram inför våran film/mys kväll, vi börjar bli lite high på det där med att vara nyttiga ;). 
.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback