1D - Take me home to nr 1.

"One Direction släpper sitt nya album ”Take Me Home” fredagen den 9 november och nu vill vi givetvis ge killarna en ny ETTA på topplistan! Sverige är det land som gav killarna sin första albumetta med ”Up All Night” och tillsammans kan vi upprepa succén igen. Du som förhandsbokar ditt exemplar av ”Take Me Home” via CDON, Ginza eller Bengans kan vara med och tävla om fantastiska priser." - http://onedirection.se/
-
Komigen nu, Vi klarar det en gång till! :D
Jag skickade precis in min motivering, och är med och tävlar och hjälper till att göra Take me home till nummer 1 i sverige! 
-
 
 
 
 

Kommentarer
Linnea Viik

Du är ett fantastiskt fan av killarna och hjälper andra. Önskar flera fans var som du! Du var så värd resan till London och träffen med killarna. Och jag hoppas att du vinner detta med, det är du värd även om jag vill gärna vinna själv så är du ett bättre fan än jag. Kram



2012-10-28 @ 22:39:58
Gabbi

Din upplevelse med killarna måste ha varit en fairytale! Du verkar vara en grym tjej och du var så värd resan till London. Jag hoppas verkligen du får chansen att träffa killarna igen, det förtjänar du!



Blogg: http://therescue.webblogg.se/
2012-10-30 @ 11:50:37
Anonym

Ska du på 1D-konserten i maj? :)



2012-10-30 @ 23:17:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback